שיווק ופרסום

מועצת בנימין במינוי חשוב: זה יועץ התקשורת החדש

לאחר חמש שנים, יועץ התקשורת אושריאל בן עמרם נפרד ממועצת בנימין, ומי שייכנס לנעליו מטעם משרד טלמון & בן שמעון, הוא נחום פרי. ראש מועצת בנימין ויו"ר מועצת יש"ע ישראל גנץ: "העבודה עם אושריאל במהלך השנים האחרונות היתה מדהימה ומעצימה". כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
ישראל גנץ ואושריאל בן עמרם (צילום דוברות בנימין)
חילופים במשרד טלמון & בן שמעון ביועץ התקשורת שיהיה אמון על מועצת בנימין, וזאת לאחר עזיבתו של יועץ התקשורת אושריאל בן עמרם שיוצא לדרך חדשה לאחר 5 שנים. מי שנכנס לנעליו יהיה נחום פרי.
פרי יהיה אמון על הקשר מול כתבים, מערכות ואנשי תקשורת שונים תחת דובר המועצה ומנהל אגף תקשורת והסברה יהודה עמרני ולצד אסי טלמון ואריק בן שמעון ממשרד TBS טלמון ובן שמעון תקשורת.
יועץ התקשורת החדש, פרי בן ה-30, שמחליף את אושריאל בן עמרם שכיהן בתפקיד חמש שנים, עבד בעבר כמנהל קורס יועצים פרלמנטריים, והיה בצוות הדוברות של עיריית באר שבע. קודם כן התמחה בצוות הלשכה של חברת הכנסת שרן השכל, ועבד באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון, שם למד.
נחום פרי, יועץ התקשורת החדש למועצת בנימין מסר לאחר המינוי: "אני מודה על ההזדמנות והאמון שניתן בי ומצפה לעבוד יחד לטובת תושבי מועצת בנימין ולחיזוק ההתיישבות בארץ".

נחום פרי. באדיבות המצלם
כזכור, אחרי חמש שנים, יועץ התקשורת אושריאל בן עמרם נפרד ממועצת בנימין. בן עמרם הצטרף למועצת בנימין ביוני 2019. הוא היה שותף להקמת מערך הדוברות של המועצה לאחר בחירתו של ראש המועצה ישראל גנץ בשנת 2018. הוא היה אמון על הקשר מול כתבים, מערכות ואנשי תקשורת שונים תחת דובר המועצה ומנהל אגף תקשורת והסברה יהודה עמרני ולצד אסי טלמון ואריק בן שמעון ממשרד TBS טלמון ובן שמעון תקשורת. בתקופתו במועצה היה שותף מלא להישגי המועצה בתקופת הקורונה וליווי תקשורתי לעשיית המועצה וראש המועצה ישראל גנץ שהחל לאחרונה קדנציה שניה בבנימין ונבחר ליו"ר מועצת יש"ע. 
אושריאל בן עמרם מסר לאחר עזיבתו: "חמש שנים מיוחדות ומדהימות מגיעות לסיומן בדרך לאתגר הבא. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להיות נציג של חבל ארץ מיוחד. תודה לראש המועצה ישראל גנץ, דובר המועצה יהודה עמרני ואנשי אגף תקשורת במועצה ולאריק בן שמעון ואסי טלמון על תקופה משמעותית ומלמדת."
אסי טלמון ואריק בן שמעון הודו לו: "אנחנו גאים מאוד באושריאל, בדרך המקצועית והאנושית שלו ובהישגים התקשורתיים יוצאי הדופן אליהם הוא הוביל את מועצת בנימין והעומד בראשה ישראל גנץ". 
ראש מועצת בנימין ויו"ר מועצת יש"ע, ישראל גנץ הוסיף: "העבודה עם אושריאל במהלך השנים האחרונות היתה מדהימה ומעצימה. בנימין נתרמה מאד מהיכולות המקצועיות שלו. בתקופות סוערות, מהמורכבות שידענו, הוא פעל ועבד מסביב לשעון, במסירות, ובמקצועיות. תודה לו על עבודה מקצועית ועל החלק שלו בעליית בנימין קומה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה