שיווק ופרסום
אילנית לוי בקמפיין נוצץ: הרשת שתציע הנחות עד 70%
כוכבת הטלוויזיה ומגישה בערוץ 12 נבחרה להוביל קמפיין חדש של רשת גולברי (GOLBARY), שיופיע בדיגיטל, קמפיין סושיאל, פרסום בנקודות המכירה ובנכסים הדיגיטליים של המותג
אילנית לוי היא אחד האנשים העסוקים במדינת ישראל, כך נראה לפחות. תוכנית המתעדת את חייה הפרטיים בבית משפחת שדה משודרת בימים אלו, היא מגישה בערוץ 12 לצידה של גלית גוטמן, וכעת פורסם כי היא תוביל קמפיין חדש ונוצץ.
רשת גולברי, בה לוי פרזנטורית כבר מספר שנים, בחרה בה להוביל את הקמפיין המתוקשר לקראת מבצע על קולקציית הקיץ, וזאת לאחר שהשתתפה גם בקמפיין לרשת שהתקיים לקראת חג השבועות האחרון. לצדה של לוי כיכבו בקמפיין לשבועות משפיעניות אוכל מובילות, שנבחרו בקפידה וביניהן תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן.
מהרשת נמסר בעקבות פתיחתו של הקמפיין: "בית האופנה GOLBARY, יוצא במבצע: final sale על קולקציית הקיץ החדשה, במסגרתו: עד 70% הנחה על קולקציית קיץ 2024. בין הפריטים המשתתפים במבצע: שמלות, חליפות, חצאיות, אוברולים, חולצות, מכנסיים, ג'קטים, ג'ינסים, וסטים, תיקים, אביזרי אופנה ועוד".
עוד ב-
"המבצע יערך החל מה- 18.07.24 עד ה 31.8.2024 או עד גמר המלאי. המבצע יתוקשר בקמפיין בכיכובה של הפרזנטורית של בית האופנה גולברי, אילנית לוי. הקמפיין פרסום בדיגיטל, קמפיין סושיאל, פרסום בנקודות המכירה ובנכסים הדיגיטליים של המותג". הוסיפו מרשת GOLBAY.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה