שיווק ופרסום

שחר סאול בקמפיין מטורף: רשת הפיצה יוצאת במהלך נדיר במיוחד

רשת הפיצה האמריקאית, פאפא ג'ונס, משיקה קמפיין חדש בכיכובו של הזמר שחר סאול בשילוב שיר וקליפ שנוצרו במיוחד למהלך, זאת לרגל יציאת מהדורה מוגבלת ונדירה במיוחד של פיצות ומנות בתוספת קורנפלקס
מערכת ice | 
שחר סאול (צילום דניאל סיני שבדרון)
רשת הפיצה האמריקאית, פאפא ג'ונס, משיקה קמפיין חדש בכיכובו של הזמר שחר סאול בשילוב שיר וקליפ שנוצרו במיוחד למהלך. הקמפיין, לרגל יציאת מהדורה מוגבלת של פיצות ומנות בתוספת קורנפלקס, את הקליפ ביים עומר אלוני השיר, ההפקה המוסיקלית של סינק.
בקליפ, נראה סאול חולם על הפיצה המושלמת ולאחר ניסיונות נולדה פיצה בתוספת קורנפלקס שמשגעת את כולם. הקליפ הרשמי ייחשף היום (חמישי 11.7.24). כזכור, לכבוד יום הפיצה הבינלאומי שחל לפני מספר חודשים, רשת פאפא ג'ונס, חשפה את הרגלי הצריכה של הישראלים: איזה תוספות הכי אוהבים בישראל, מי העיר שמאוהבת בפיצה הטבעונית, ומה החודשים בהם אכלנו הכי הרבה פיצה.
לפי נתוני פאפא ג'ונס העיר שזוכה בתואר שיאנית הפיצה של ישראל היא רמת גן, בה הוזמנו הכי הרבה פיצות בשנה החולפת, במקום השני נמצאת העיר רחובות. העיר בה הזומנו הכי הרבה פיצות טבעוניות היא העיר תל אביב, התוספות הכי אהובות בישראל הן זיתים ירוקים ופטריות, ואילו התוספת הכי פחות אהודה על הישראלים היא הפלפל הירוק.
הרוטב שכבש את הישראלים הוא רוטב שום פרמזן, והמנה הנלוות האהובה עלינו ביותר היא אצבעות גבינה. החודשים בהם הזמינו בישראל הכי הרבה פיצות היו יולי 2023 ואחריו דצמבר. הפיצה המיוחדת המוזמנת ביותר בישראל היא הפפרוני ספיישל עם דאבל פפרוני בקר, שלוש גבינות איטלקיות ותערובת תבלינים איטלקיים.
פאפא ג'ונס הוקמה לפני כ-30 שנה ע"י ג'ון שנאטר ומונה מעל 6000 סניפים בכ-50 מדינות. זוהי רשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם ששברה שיאי מכירות בחודשים האחרונים.
המהדורה המוגבלת של פאפא ג'ונס (צילום: אמיר מנחם)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה