שיווק ופרסום

שופרסל במינוי חשוב בצמרת: זה הדובר החדש של החברה

המנכ"לים המשותפים של שופרסל, האחים אמיר, ממשיכים בייצוב הסירה תוך שורת מהלכים אסטרטגיים שמחזירה את המשקיעים לאחר תקופה ארוכה וקשה, וזינוק של המניה במעל 50%. זאת גם עם שינויי תפקיד מערך התקשורת: זה הדובר החדש של ענקית המזון. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר |  7
ניתאי ענבי (צילום יחצ שופרסל)
שופרסל ממשיכה במסע החדש שלה מאז רכישתה על ידי האחים אמיר, שמבצעים שינויים אסטרטגיים בכלל המחלקות השונות, ואף בצמרת ההנהלה הבכירה ביותר. לאחר עזיבתה של סמנכ"לית התקשורת טלי תובל, ועזיבתו של הדובר יהודה פישמן, בשופרסל מעלים הילוך וממנים דמות חדשה למערך התקשורת של ענקית המזון: דובר חדש לקבוצה - ניתאי ענבי. יש לציין שאת מערך התקשורת תלווה כיח"צ חיצוני במקומו של רני רהב - ענת פרידמן.
הדובר החדש, ניתאי ענבי, בן 27, הוא בעל ניסיון של יותר מעשור בתפקידי תקשורת ודוברות. בין השאר, שימש ראש הדסק הכלכלי בגלי צה״ל, לצד תפקידי עריכה והגשה בכירים בתחנה. כמו כן, כיהן כיועץ מקצועי למנכ"לית משרד התחבורה, והוביל פרויקטים מיוחדים באגף ההסברה בהסתדרות. 
בתפקידו הנוכחי, יהיה אחראי על תחום הדוברות בקבוצה, קשרי משקיעים ואחריות תאגידית (ESG), תחת סמנכ"ל תקשורת וחדשנות, תום יונאי. לענבי תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים (בהצטיינות), שניהם מאוניברסיטת תל אביב.
מינויו של הדובר החדש, מגיעה לאחר שורה של החלטות אסטרטגיות של המנכ"לים המשותפים, כמו גם כניסתו של היו"ר הזמני ארז כלפון ומינויים בכירים נוספים. כפי שחשפנו לראשונה ב-ice, שופרסל נפרדה ממשרד היח"צ של רני רהב לאחר 25 שנה של פעילות, כמו גם ממשרד הפרסום גיתם BBDO שנפרד לאחר כמעט שלושה עשורים. את מקומו של רני רהב, ומי שתלווה את מערך התקשורת מהצד החיצוני: היא ענת פרידמן.
מהלך משמעותי נוסף שחשפנו ב-ice הינו איחוד המטות של החברה תחת קורת גג אחת בראשון לציון. בשבועות האחרונים השלימה שופרסל, כחלק מהאסטרטגיה החדשה של האחים אמיר, את המעבר של מנהלת רשת BE מנתניה והנדל"ן הקמעונאי מחולון למתחם של הרשת בראשון לציון. המהלך עתיד להביא לחסכון של מיליוני שקלים.
מאז רכישתה על ידי אחים אמיר, מניית שופרסל מזנקת במעל 50%, כאשר בששת החודשים האחרונים עלתה המניה ב-43.23%. ברבעון הראשון של השנה, תחת ההנהלה החדשה, ההכנסות עלו לכ-3.8 מיליארד שקל. בתוך כך גם חזרה שופרסל למדד היוקרתי של הבורסה - מדד ת"א 35 לאחר שנה וחצי.

מניית שופרסל בששת החודשים האחרונים. צילום מסך גוגל
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מסננים תגובות? טוב שיש רשתות חברתיות!!
    אילת 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירות לקוחות הכי מחפיר במדינה ללקוחות האתר. החלפת הבעלים הצליחה לדרדר אותו עוד יותר. חפש אותי בתגובות בדפים של שופרסל בפייסבוק. זה ראוי לפרסום בתכניות צרכנות בתקשורת.
    סגור
  • 5.
    ייצוב הסירה
    ליאור 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פיטרו חצי חברה האחים עמר
    סגור
  • 4.
    א
    אני אדוני אלוהיך 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי עובד שופרסל המון שנים דקה אחרי שפרשתי הפסיקו לי הנחת עובד כבר שנה שאני לו קונה בשופרסל יקר גם אם ההנחה יקר אבל פסיכולוגית עוד היה שווה להרבה מוצרים
    סגור
  • 3.
    מרחם עליו.
    ! 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דובר שופרסל שהאחים שם יפילו עליו כל דבר קטן . נותן לו גג חצי שנה לעצבים
    סגור
  • 2.
    בן 27 ובעל 10 שנות נסיון????? (ל"ת)
    מוטי 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    רמי לוי הכי זולים במדינה
    בני 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רמי לוי הכי זולים במדינה
    סגור
  • אושר עד יותר זולים במבצעים (ל"ת)
    אושרררר 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור