שיווק ופרסום

דנה רון בקמפיין חדש בשווי 3 מיליון שקל: זה מה שתפרסם

מנחת הטלוויזיה דנה רון מככבת בקמפיין פריים טיים חדש של תאגיד מ.א.י, להעלאת המודעות למיחזור פסולת אלקטרונית, בתקציב של כ-3 מליון שקל
מערכת ice | 
דנה רון אינסטגרם (צילום צילום מסך אינסטגרם)
בעקבות העלייה בצריכת מוצרי חשמל במהלך המלחמה, תאגיד המיחזור מ.א.י. יוצא בקמפיין ארצי נרחב בטלוויזיה ובדיגיטל, הנועד להוביל לשינוי סביבתי ולעודד את הציבור למחזר פסולת אלקטרונית. המסר המרכזי בקמפיין מתמקד בשירות הפינוי מהבתים, שאליו מודעים רק מעטים מהתושבים - רכשתם מוצר חשמלי חדש? מגיע לכם פינוי של המוצר הישן בחינם.
הקמפיין המתפרס על פני 5 חודשים, בהפקת 'יריב נתי מדיה' ובכיכובה של דנה רון, עלה בימים אלה בתוכניות 'רוקדים עם כוכבים' ו-'המירוץ למיליון' בקשת 12 ובתוכנית 'האח הגדול' ברשת 13. מעבר להדגשת שירות הפינוי של מוצר ישן תמורת חדש, פונה הקמפיין לצופים בשאלה נושאת פרסים – "כיצד אתם ממחזרים את מוצרי החשמל שלכם", על מנת להתחקות אחר הרגלי המחזור של תושבי ישראל.
בנוסף, יכלול הקמפיין וידאוקאסט בשם 'דיבור נקי' בהגשת דנה רון, שישודר פעמיים בשבוע לאורך שנה, ויכלול ראיונות בנושאי סביבה וקיימות עם הדמויות הכלכליות הבכירות, ומקבלי ההחלטות המובילים בישראל.
במקביל לקמפיין הארצי בטלוויזיה ובדיגיטל, יקיים תאגיד מ.א.י פעילויות הסברה וחינוך בבתי הספר, במסגרתן לומדים התלמידים על החשיבות שבמיחזור הפסולת האלקטרונית, ופועלים לאיסופה, תוך שהם רותמים את ההורים, השכנים והסביבה.

כל אדם בארץ מייצר כ-17 ק"ג פסולת אלקטרונית בשנה, ובסך הכל מייצרים תושבי ישראל יחד כ-160 אלף טון של פסולת אלקטרונית בכל שנה. כיום, מרבית הפסולת עדיין אינה מגיעה למיחזור, והמשמעות היא שבישראל נשרפת או נטמנת כמות עצומה של פסולת אלקטרונית רעילה, ונוצרים הרים של פסולת אלקטרונית המזהמת את האדמה, מקורות המים והאוויר, ופוגעת משמעותית בבריאות התושבים.
"מאז שפתחנו בקמפיין 'פינוי מוצר חדש תמורת ישן', אנו רואים עליה בהיקפי המיחזור", אומר דותן קבק, מנכ"ל תאגיד המיחזור מ.א.י. "הקמפיין נועד להוביל לשינוי תפיסתי בתחום מחזור הפסולת האלקטרונית, להמחיש את הקלות והנגישות בה כל אחד יכול להירתם למאמץ הסביבתי, ולקרוא לכל תושבי ישראל, דרך הטלוויזיה והמדיה הדיגיטלית, להצטרף לחוד החנית של המאבק למען הסביבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה