שיווק ופרסום

רוצים לטוס להופעה של אדל? זה המחיר שתשלמו

אחרי שנים שלא הופיעה באירופה, הזמרת תגיע למספר הופעות בגרמניה ויש ישראלים שכבר מתכוננים לרכוש כרטיסים ולטוס לצפות בה מקרוב. כמה התענוג הזה יעלה? כל הפרטים בפנים
מערכת ice | 
אדל (צילום יוטיוב/ אדל)
אם יש משהו שלמדנו על הישראלים אחרי טירוף ההופעות של קולדפליי, זה שאין מקום בעולם שאליו הם לא יגיעו. בגלל המלחמה והמצב הביטחוני הופעות רבות של כוכבים בינלאומיים בישראל בוטלו, זאת אחרי שבקיץ שעבר אומנים מחו"ל מילאו את הדשא בשורות של ישראלים שרכשו כרטיסים.
בעקבות זאת - מספר חברות נסיעות ארגנו לכם גם חבילות נופש שכוללות הופעה, כרטיס ומלון ביחד. מאות אלפים צפויים להגיע להופעות של אדל בגרמניה, שנוהגת להופיע בעיקר בארצות הברית.
אם תרצו לקנות כרטיסים למופע של הזמרת המבוקשת באופן עצמאי, ולא לשלם על חבילה תוכלו למצוא כרטיסים בשווי של 385 שקלים באתר viagogo, מחיר שנחשב ליחסית מוזל בהשוואה למחירי ההופעות הבינלאומיות שהתקיימו בעבר בפארק הירקון.
באתר טיקטיק תוכלו לשלם על חבילה שכולל טיסה, לינה והופעה בחברת לופטהנזה במחיר של 1350 יורו. אם תרצו לנסוע עם חברת אל-על זה יעלה 1850 יורו, ולא סתם המחירים של אל-על קפצו בחודשים האחרונים. חברת התעופה הישראלית מנצלת את העובדה שחברות זרות רבות חוששות לטוס לישראל ומעלות מחירים.

באתר של חברת איסתא ניתן להזמין חבילות שכוללות לינה, טיסה והופעה עבור זוג ועל כך תשלמו 3798 יורו, הטיסה תהיה בחברת אל על גם כן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה