שיווק ופרסום

עדי שילון בקמפיין נוצץ: זו רשת האופנה שתפרסם

עדי שילון נבחרה לכהן כפנים החדשות של רשת ההלבשה התחתונה JACK KUBA לרגל השקת קולקציית קיץ 2024. שילון הגיעה ארצה מברלין ביחד עם משפחתה, השחקן יוסף סוויד
מערכת ice |  2
עדי שילון (צילום עדי אורני)
המגישה, הסופרת, אושיית הרשת (114 אלף עוקבים באינסטגרם) והקולינרית עדי שילון, נבחרה להיות הפנים החדשות של רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית והמצליחה JACK KUBA לרגל קיץ 24. לרגל הצילומים שיערכו בתל-אביב, הגיעה שילון מברלין לישראל, בה היא מתגוררת בשנים האחרונות ביחד עם משפחתה ועם בעלה, השחקן יוסף סוויד.
הקמפיין בכיכובה של שילון יעלה בחודש הקרוב בתקציב הנאמד ב–200 אלף שקל בערוצי הדיגיטל ובסושיאל והוא ישלב בין הקולקציה החדשה של ג'ק קובה לבין מתכוני האפייה של שילון.
לדברי קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת ההלבשה התחתונה JACK KUBA: "הבחירה בשילון הינה חלק מהטרנד שכבש את הרשתות, המשלב בין פאשן לאפייה. מדובר בפנים אחרות,  המגדירות את הערכים והמסרים השיווקיים של ג'ק קובה: אישה אמיתית ובטוחה בעצמה, עם אמירה, המשלבת בהצלחה בין קריירה למשפחה".
לדברי עדי שילון על הבחירה: "בתור לקוחה מושבעת של ג׳ק קובה כבר שנים רבות, אני מתרגשת להוביל את קמפיין הקיץ של המותג המדהים הזה שמקדם ערכים כל כך חשובים בעיניי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אל תחזרי את לא נחוצה כלל וכלל
    Rallf 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא, לא צריכים אותך, אל תחזרי תשארי עם משפחתך בגרמניה, מי מריך אותך בכלל
    סגור
  • 1.
    תעשי טובה תישארי איפה שאת את מיותרת בישראל (ל"ת)
    כובשי החרמון 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור