שיווק ופרסום

פירות טרופיים מישראל עד אליכם: "משלוחים מהירים מהרגע להרגע"

ברקע המלחמה הקשה שהשפיעה רבות על החקלאים בישראל, כאשר האיום הגובר להסלמה בגבול הצפוני מוסיף לאיים על הענף שמתקשה לעמוד בימים אלו. בחברת יאנגו דלי החליטו לפרגן לחקלאים הישראלים המתמחים בגידול פירות טרופיים, ויצאו במהלך ענק
מערכת ice | 
יאנגו דלי Yango Deli (צילום באדיבות דור קדמי)
החקלאות הישראלית היא ללא ספק מקור לגאווה עבור כולנו, ובחודשים שעברו מאז המלחמה הציבור הבין גם את החשיבות האדירה שבחיזוקה והעצמתה. אולם, כשמסתכלים על זני הגידול השונים, זני הפירות הטרופיים (כמו אוכמניות, אנס או ליצ'י) משווקים ברשתות השיווק השונות בייבוא ולא בתוצרת מקומית.
ביאנגו דלי הרימו את הכפפה והחליטו לפרגן בתקופה זו לחקלאים הישראליים שכן מתמחים בפירות הטרופיים, והחלו למכור אותם באפליקציה. "אנחנו שואפים להגיע למקסימום תוצרת ישראלית באפליקציה שלנו, ואנחנו לא רחוקים משם", מספר טל בטיטו, סמנכ"ל הסחר של יאנגו דלי.
עוד הוסיף ואמר טל בטיטו כי "זה נכון שלא הרבה חקלאים ישראלים מגדלים פירות טרופיים, אבל בתקופה כזו במיוחד – חשוב לנו שכל נישה וכל תחום יקבל ביטוי של התוצרת המקומית הנפלאה שלנו."
בחברת יאנגו דלי מדווחים שמאז עליית המוצרים הטרופיים כחול-לבן, ישנה עלייה מאסיבית במכירות הפירות וכי נרשמו ביקושים גבוהים. עוד אומרים בחברה כי אפליקציית Yango Deli מציעה "משלוחי סופר מהירים עד הבית ומהרגע להרגע, ומבטיחה מוצרים מובחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה