שיווק ופרסום

דרמה בשיכון ובינוי: לאחר התפטרות המנכ"ל - זה המהלך של נתי סיידוף

על רקע התפטרותו הפתאומית של המנכ"ל תמיר כהן, והאיתותים של בעל השליטה נתי סיידוף שמונה ליו"ר הזמני, בחברת שיכון ובינוי מחליפים את מערך התקשורת ושכרו את שירותיו של משה דבי וקבוצת דבי תקשורת במקום משרד pr360. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר |  1
נתי סיידוף (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
קרב השליטה על שיכון ובינוי בין נתי סיידוף לתמיר כהן עולה שלב. לאחר התפטרותו הפתאומית של המנכ"ל תמיר כהן, ולאחר שבעל השליטה נתי סיידוף מאותת על שינויים בגזרתו בכל הקשור לחברת התשתיות והנדל"ן, המשבר ההולך ומחריף הביא את החברה לשכור את שירותיו של משרד יח"צ חדש.
ל-ice נודע כי משה דבי ומשרד דבי תקשורת נשכרו לשירותיה של חברת שיכון ובינוי בייעוץ, זאת לאחר תקופה ארוכה בה הייתה החברה תחת pr360. מדובר בתקופה עם גיוסים משמעותיים בקבוצת דבי, לאחר שבאפריל האחרון נבחר משרד היח"צ להוביל את גם מערך התקשורת של נמל חיפה.
כניסתו של דבי לשיכון ובינוי מאותת, ככל הנראה, ברצון של החברה להביא את המשבר בין האנשים החזקים בחברת הנדל"ן לפיתרון כמה שיותר מהר. בעוד נתי סיידוף מאותת לשוק על רצונו למכור את אחזקותיו בחברה, ואף גורמים ערכו מו"מ ראשוני על כך, בד בבד ההתפטרות של המנכ"ל מגיעה דווקא על רקע מעורבותו של סיידוף בחברה ורצונו בתפקיד היו"ר.
במכתב ששלח כהן לחברי הדירקטוריון, אומר המנכ"ל היוצא כי החלטתו לגבש קבוצת רוכשים לחברה ולהתפטר אחרי 6 שנים בתפקיד, מגיעה על רקע זה: "בעל השליטה החליט להיות יותר מעורב בחברה, וזה הוביל אותי למסקנה שיהיה נכון שאקדם את המהלך [של הרכישה] כשאני מחוץ לחברה".
כך או כך, הדרמה בחברת הנדל"ן כנראה הגיעה לרף מסויים שהצריך מערך תקשורת שינהל את הסיקור התקשורתי סביב שיכון ובינוי, וזה המהלך הראשון של היו"ר הזמני ובעל השליטה נתי סיידוף.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מר כהן נשמע כמו נחש תחמן
    ינאי 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתי הצמיח את תמיר שעשה הון תועפותעל גבם של בעלי המניות וניהל מה שנראה ניהול כושל וחסר אחריות. מי שיעבוד עם אותו מנכל מתפטר צריך עיניים מאחוורי הגב....
    סגור