שיווק ופרסום

סלאח דבאח במהלך מטורף: הרשת שולחת עשרות לקוחות למשחקי יורו 2024

הרשת הקמעונאית "סאלח דבאח ובניו", השיקה קמפיין פרסום לקראת משחקי היורו בכיכובו של ראובן עטר. במסגרת המהלך, הרשת  מטיסה 24 לקוחות מאושרים יחד עם ראובן עטר למשחקי היורו בגרמניה למשחק שמינית הגמר
מערכת ice | 
סלאח דבאח (צילום יחצ)
הרשת הקמעונאית "סאלח דבאח ובניו", השיקה קמפיין פרסום לקראת משחקי היורו בכיכובו של ראובן עטר. הקמפיין תחת הכותרת "כוכב של כל הזמנים" מציג את עטר כפרזנטור המוביל של הרשת. הקמפיין מספק לאוהדי הספורט הישראליים חוויה מיוחדת. הקמפיין יפורסם במדיומים השונים תוך כדי שילוב מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיה המשרתים את הצרכים של לקוחותינו.
במסגרת המהלך, רשת "סאלח דבאח ובניו" מטיסה 24 לקוחות מאושרים יחד עם ראובן עטר למשחקי היורו בגרמניה למשחק שמינית הגמר, ותערוך פגישה מרגשת עם אוהדים ישראלים וחברי מועדון הלקוחות של הרשת.
לואי עמרי, סמנכ"ל השיווק של הרשת" "הקמפיין 'כוכב של כל הזמנים' מייצג את החזון והערכים של רשת סלאח דבאח ובניו. בשיתוף פעולה עם ראובן עטר, אנו מביאים לקוראים ולצופים חוויה מרהיבה ומותאמת אישית, המשלבת בין הספורט, הבידור והמזון. זהו צעד חשוב בדרך לשירות מותאם אישית וחוויות ייחודיות ללקוחותינו".
קבוצת סאלח דבאח ובניו הינה מרשתות השיווק הצומחות ביותר בישראל וחלק מאימפריית
קבוצה מחזיקה כיום כ-4 סופרמרקטים ומרכז מסחרי רחב היקף בשם ״Dabbah Mall" הנמצא במחלף כרמיאל החדש. בשנים הקרובות צפויים להיפתח עוד מספר רב של סניפים ברחבי הארץ, ובאזורים חדשים בהם  הרשת  טרם נכנסה אליהם, כמו אזור השרון, דרום מישור החוף, והשפלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה