שיווק ופרסום

שטראוס עושה מהפכה לתפוצ'יפס: זה מה שיקרה לחטיף האהוב

החטיף של העוטף, מותג תפוצ'יפס יוצא במהלך סימון אריזות מרגש וייחודי: כחלק מתהליך השיקום והחזרה של חקלאי העוטף לשדות, יוצא מותג תפוצ'יפס במהלך סימון אריזות החטיף בשם השדה ממנו נקטף תפוח האדמה שנמצא בשקית: מבארי, נחל עוז וכפר עזה
מערכת ice | 
תפוציפס (צילום תפוציפס)
ב-7 באוקטובר, ספגה החקלאות הישראלית בעוטף מכה קשה ומטלטלת. לצד המחסור העז בידיים עובדות, הזריעות נעצרו, השדות נחרבו, וגידולי השדה נפגעו קשות. בתחילת השנה, חזרו החקלאים של תפוצ'יפס לזרוע לראשונה בשדות מאז פרוץ המלחמה, בניסיון לשקם ולשוב לשגרה וכעת, הם זוכים לקצור את הפירות.
במהלך החודשים הקרובים, לאחר השיקום והזריעות, יחזרו המגדלים הוותיקים שעובדים עם שטראוס לבצע את האסיף הראשון של תפו"א אחרי ה7.10 ולספק תפוחי אדמה לייצור חטיף התפוצ'יפס הישראלי והאהוב. כחלק מהתהליך, מלווה שטראוס את החקלאים, וממשיכה בקו המנחה עליו מושתת המותג, בדומה לקמפיינים האחרונים המביאים את סיפורי החקלאים לקדמת הבמה.

כמהלך מקדים לסימון האריזות לפי שמות הקיבוצים בהם גדלו תפוחי האדמה (בארי, כפר עזה, נחל עוז), הודפסו על אריזות התפוצ'יפס הטבעי תמונות של החקלאים, בכל פעם חקלאי שונה, בצירוף קוד QR אותו ניתן יהיה לסרוק, שיוביל לסיפור האישי של כל חקלאי, ובכך לחבר את הצרכנים אל הסיפור המרגש שמאחורי השקית המוכרת.
לירונה ספיבק, מנהלת השיווק בחטיבת המלוחים בשטראוס: "חטיף תפוצ'יפס הוא חטיף שעשוי כולו מתפוחי אדמה ישראלים שמגיעים הישר מהשדות בדרום בכלל ובעוטף בפרט. הקשר שלנו עם החקלאים הוא חלק בלתי נפרד מהחברה ומהמותג, שמספר סיפור שורשי ואותנטי. כחלק מהנרטיב הישראלי שעוטף את החטיף, בחרנו להתמקד בחיבור הצרכנים לאנשים שעומדים מאחורי השקית, ולמקום ממנו מגיעים חומרי הגלם".
עוד הוסיפה: "בדומה לקמפיין החקלאים האחרון, גם כאן, בחרנו להמשיך להביא אל קדמת הבמה את הסיפורים האישיים של החקלאים שלנו, ולאפשר לאוהבי החטיף להתחבר ולהזדהות עמם. אנחנו מודים לחקלאים שלנו שמאז ה7.10 עושים הכל כדי לשקם את השדות, לזרוע מחדש תפו"א ולבצע את האסיף. מעבר לתפוצ'יפס, זה מראה על תקומה שלנו כעם אחרי מה שאירע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה