שיווק ופרסום

אחרי שנחתה בטרמינל 3: רשת ההמבורגרים פותחת סניף חדש בישראל

לאחר שפתחה לאחרונה סניף בטרמינל 3, ממשיכה רשת MOSES SHOP (מוזס שופ) מקבוצת BBB להתרחב ופותחת בימים אלה את הסניף ה-14 שלה במספר, בתחנת הדלק 'דור אלון',  בכניסה לזכרון יעקב
מערכת ice |  3
המבורגר (צילום freepik)
לאחר שפתחה לאחרונה סניף בטרמינל 3, בשדה תעופה בן גוריון, ממשיכה רשת MOSES SHOP (מוזס שופ) מקבוצת BBB להתרחב ופותחת בימים אלה את הסניף ה-14 שלה במספר, בתחנת הדלק 'דור אלון',  בכניסה לזכרון יעקב. 
הסניף יפתח בהשקעה הנאמדת בכ-800 אלף שקל והוא משתרע על שטח של כ-80 מ"ר עם כ-60 מקומות ישיבה. הסניף יפעל ע"פ אסטרטגיית הפיתוח של המותג, בדגש על תפריט מהודק ואיכותי, הגשה במקום, כמו גם שירות איסוף עצמי ומשלוחים מהירים לכל רחבי האזור. הסניף החדש משקיף על נוף פסטורלי של זכרון יעקב, ויופעל ע"י הזכיין ליאוניד אדידוביץ',  שזהו לו הסניף השני ברשת 'מוזס שופ'. 
סניף 'מוזס שופ' בזכרון יעקב יציע, בדומה לשאר סניפי הרשת, תפריט חדש, עשיר ומגוון לקיץ 2024, הכולל תפריט המבורגרים מגוון ומנות נוספות לכל המשפחה, המתבסס על בשר טרי שנטחן במסעדה בכל יום. ​רשת מוזס שופ מקבוצת BBB מונה כיום 14 סניפים, בהם גם מסעדת הדגל MOSES AIR שנפתחה בחודש אפריל 2024 בטרמינל 3 בנתב"ג.
סניף מוזס שופ בזכרון יעקב (צילום: רונן לוי)
בין היתר תמצאו בתפריט: Old School - המבורגר קלאסי, As Is – המבורגר  בקר וטלה עם בצל מטוגן, ברביקיו ואיולי הבנרו ליים ועוד; Say Cheese - המבורגר בקר עם גבינת צ'דר, ריבת חלפיניו, ועוד.
בנוסף, תוכלו להינות מההארטבורגר – ההמבורגר האייקוני מרשת מוזס ועוד מנות נוספות. הסניף מציע חלופות לקהל הלקוחות הטבעוני והצמחוני, דוגמת ביונד בורגר או פונגי – המבורגר טבעוני. הרשת מציעה גם סלטים לצד קינוחים מיוחדים.
סניף מוזס שופ בזכרון יעקב (צילום: רונן לוי)
אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "אנחנו שמחים להיווכח כי אסטרטגיית הפיתוח שלנו ממשיכה להוכיח עצמה, ושנתיים בלבד לאחר פתיחתה, חונכת הרשת סניף נוסף של המותג מוזס שופ.  הקונספט שפיתחנו מוכיח עצמו מול הצרכן הישראלי, שמחפש להנות מהמבורגר איכותי וטרי, שזמין עבורו גם במשלוח מהיר וחם לבית או למשרד, על ידי מותג שממשיך להפתיע אותו בכל פעם מחדש".
סניף מוזס שופ בזכרון יעקב (צילום: רונן לוי)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המבורגר בתחנת דלק, נשמע מקסים (ל"ת)
    שי 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לגמרי מקסים
    משה לוי 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לשים בצד דלק 95 או נטול עופרת.
    סגור
  • 95 זה נטול עופרת (ל"ת)
    קובי 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור