שיווק ופרסום

ישראל אהרוני בג'וב חדש: זה המהלך של כוכב מאסטר שף

שופט מאסטר שף, ישראל אהרוני, נבחר לפרזנטור של רשת הדיור המוגן פאלאס: יכין ארוחות לדיירי הבית, יעביר הרצאות וסדנאות וישמש כיועץ הקולינרי: "הוא הדמות הקולינרית המתאימה ביותר לצרכים ולעולם הקולינריה של דיירי הרשת"
מערכת ice | 
ישראל אהרוני ומנכלית רשת פאלאס (צילום יחצ)
רגע לאחר סיום העונה של מאסטר שף, והשופט הפופולארי ישראל אהרוני כבר בג'וב חדש כאשר הוא בדרך להיות הפרזנטור הקולינרי של בתי הדיור המוגן פאלאס. אם התרגלנו לראות את השף במסכי הטלוויזיה מככב בפרסומות של "פיירי" ומוצרי ניקוי כלים, נראה שאהרוני מרחיב את הקריירה לתחומים חדשים.
על מה מדובר? רשת בתי הדיור המוגן "פאלאס" מקבוצת עזריאלי חתמה היום (שני) הסכם עם השף ישראל אהרוני כפרזנטור לבתי הדיור המוגן פאלאס ת"א ופאלאס ראשל"צ. במסגרת ההסכם אהרוני יכין ארוחות לדיירי הבית, יעביר הרצאות וסדנאות, בפאלאס ראשל"צ אף יהיה היועץ הקולינרי של הבית. על ההסכם חתמה איריס כהן המנכ"לית.

איריס כהן ושראל אהרוני. צילום: מורג ביטן
רשת בתי הדיור המוגן פאלאס מקבוצת עזריאלי מונה כ-6 בתי דיור מוגן (2 מתוכם בהקמה בראשל"צ ובירושלים). ההסכם עם אהרוני כולל, כאמור, הובלה כפרזנטור קולינרי את בתי הדיור המוגן פאלאס תל אביב ופאלאס ראשל"צ שיאוכלס תוך כשנה.
איריס כהן, מנכ"לית רשת בתי הדיור המוגן פאלאס מסרה: "השף ישראל אהרוני נבחר כפרזנטור לאחר בדיקת שוק שערכה הרשת מצאה שהוא הדמות הקולינרית המתאימה ביותר לצרכים ולעולם הקולינריה של דיירי הרשת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה