שיווק ופרסום

בהשקעת מיליון שקל: ענקית האופנה הישראלית משיקה קמפיין חדש

רשת אופנת הגברים מאניה ג'ינס, משיקה קולקציית ערב ואירועים חדשה לגברים לקיץ 2024 בהובלת הפרזנטור ג'וזי זירה, בקמפיין חדש בו הושקעו מיליון שקלים
מערכת ice |  2
גוזי זירה ומאניה גינס (צילום שי יחזקאל)
רשת אופנת הגברים מאניה ג'ינס, משיקה קולקציית ערב ואירועים חדשה לגברים לקיץ 2024. קולקציית הערב והאירועים החדשה של המותג עשירה ומגוונת עם מגוון רחב של צבעים, גזרות ובדים,
את קמפיין הערב של המותג שעלותו הכוללת מוערכת בכמיליון שקל מוביל ג'וזי זירה. הקמפיין עתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה בדגש על פלטפורמות דיגיטליות, טלוויזיה ושילוטי חוצות שילוו את הקיץ הקרוב.
בקולקציה ניתן לראות מבחר חליפות איכותיות מבדים חדשניים, הכוללים טכנולוגיית בד מתקדמת המבטיחה תחושת נוחות, עמידות ונראות. הגזרות השונות בקולקציה מותאמות למגוון רחב של מבני גוף, ומאפשרות לכל אחד למצוא את החליפה עבורו לכל מטרה. הקולקציה החדשה נותנת גם מענה לכל סוגי האירועים ונשפי סיום.
צילומי הקמפיין החדש של מאניה ג'ינס בהובלת ג'זי זירה (צילום: שי יחזקאל)
בנוסף כוללת הקולקציה: מגוון חליפות וקולקציית ערב מבד יוקרתי ואבזור למראה ערב, מכופתרות ממגוון בדים וגזרות, ג'קטים ומכנסיים. גם החלק העליון וגם התחתון הם במגוון גזרות: גזרת סופר סלים פיט צמודה וגזרת סלים פיט בגזרה פחות צמודה.
אליאור אסלן, סמנכ"ל השיווק קבוצת מאניה גרופ, מסר: "לקולקציית הערב של מאניה יש אמירה אופנתית מובהקת וייחודית, היא משלבת את הצורך לקולקציה אלגנטית מצד אחד ואת ההתכתבות של המותג עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה ונוחות בלתי מתפשרת".
צילומי הקמפיין החדש של מאניה ג'ינס בהובלת ג'זי זירה (צילום: שי יחזקאל)
צילומי הקמפיין החדש של מאניה ג'ינס בהובלת ג'זי זירה (צילום: שי יחזקאל)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה מותג קונה רק מכם ?? (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ענקית האופנה
    אלישבע 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ענקית האופנה? לא הגזמתם עורך יקר: לא חייבים לעשות העתק הדבק על הודעה לעיתונות... אפשר גם לבדוק מי זו העמקית הזו שצילה החשיך את יכולת הכתיבה העצמאית שלכם.
    סגור