שיווק ופרסום

דני לוי פורש מהמכביה בפוסט מרגש: "עובדים גויסו בצו 8"

קשיי מלחמת חרבות ברזל לא פסחו על משרדי היח"צ. דני לוי משתף על האתגר המורכב בניהול חברה כאשר העובדים מגוייסים למילואים והוא נאלץ לפרוש מתקציב המכביה. לוי בתגובה ל-ice: "גאה בטירוף שעובדינו ועובדותינו משרתים את המדינה בתפקידים חשובים, בטח ובטח בעת הקריטית הזו", ואיך הגיב לו מנכ"ל המכביה?  פרסום ראשון | כל הפרטים
יהודה לוינגר | 
דני לוי תקשורת (צילום יולי איז'ק)
קשיי מלחמת חרבות ברזל לא פסחו על משרדי היח"צ. רק בתחילת החודש, חשפנו ב-ice כי משרד היח"צ והאסטרטגיה של דני לוי, זכה בתקציב היח"צ היוקרתי של המכביה ה-22, אירוע הספורט השני בגודלו בעולם, ועתה התקציב חוזר לוועדה שתתכנס שוב כדי לבחור מחדש, וכבר בימים הקרובים יוכרז המשרד החדש.
הסיבה הפעם קשורה למה שעסקים רבים בישראל חווים מאז ה-7 באוקטובר, מחסור בכוח אדם לאור צרכי מלחמת חרבות ברזל בדרום ובצפון, לאור מערך גיוס המילואים המאסיבי שממשיך כבר חודשים רבים.
בפוסט מרגש, חשף דני לוי, בעליו והמייסד של משרד היח"צ והאסטרטגיה, כי הוא נאלץ להחזיר את תקציב המכביה 2025: "על רקע עובדים בכירים שלנו שגויסו בצו 8, המצטרפים לעובדים ועובדות שגוייסו כבר באוקטובר ומאז לא שבו, הודענו היום בצער רב למכביה ומיזמים נוספים, על יציאתנו מהפרוייקט החשוב והעצום הזה".
לוי התייחס לקשיים בניהול משרד עצמאי בימים אלו, ואף רמז, לכאורה, על עמדתו סביב חוק הגיוס שמעורר סערה בתקופה זו: "במעמד זה אציין שקשה מאוד לנהל כך חברה. היה נחמד אם נטל המילואים היה מתחלק בין כל האוכלוסיות בישראל. עד אוקטובר לא ידענו כמה זה מהותי. עכשיו, מבינים שזה יסודני".

דני לוי הגיב ל-ice על החלטתו וכתב: "הכל אמת. לצערי שכחתי לציין בפוסט שאני גאה בטירוף שעובדינו ועובדותינו משרתים את המדינה, בתפקידים חשובים, ומבצעים את חובתו האזרחית של כל ישראלי וישראלית, בטח ובטח בעת הקריטית הזו".
עם פרסום הפוסט, הגיב לו מנכ"ל המכביה, רואי הסינג, עם מסר מחבק ואופטימי: "דני יקר, במציאות מסובכת כזו צריך לקחת לפעמים גם החלטות כאלו. אני בטוח שעוד ניעזר בך במקומות בהם נידרש". לוי הוסיף להגיב על כך: "כפי שאמרתי לך, אני אתכם אול אין לכל מה שצריך ממני. אתם אנשים מדהימים והיה מאוד כייף החודש הזה".

צילום מסך
כזכור, בפברואר השנה, לילך בר דוד מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק ותקשורת שיווקית של מכבי תנועה עולמית, כאשר כחלק מתפקידה תנהל את הפעילות השיווקית לקראת המכביה שתיערך בחודש יולי בשנה הבאה. בתחילת החודש דיווחנו כי אחת מנשות מסחר התוכן הבכירות בישראל, מיטל הובר-לוי, מצטרפת אף היא למערך השיווק של המכביה.
המכביה 2025 תתקיים בין התאריכים 8-22/7/2025 ובמסגרתה ישתתפו למעלה מ-10,000 ספורטאים מכ-80 מדינות, שיתחרו ב-45 ענפי ספורט ב-4 קטגוריות – נוער, בוגרים, ותיקים ופראלימפיים. את הספורטאים ילוו 20,000 מלווים במשלחות מרחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה