שיווק ופרסום

מושיק רוט יורד לאילת: מי יזכה לקבל ארוחה מהשף האהוב?

במסגרת שיתוף פעולה מעניין בין השף הישראלי המוכר ועטור הפרסים וכוכבי מישלן, מושיק רוט והשף של מלון וורט באילת, יזכו במהלך סוף השבוע הקרוב אורחי המלון לארוחה מיוחדת, פרי יצירתו של השף רוט
מערכת ice | 
מושיק רוט (צילום וקסמן)
השף שהביא הרבה כבוד לישראל ברחבי העולם, אשר זכה לכבוד רב בעולם הקולינרי ואף זכה בשני כוכבי מישלן, מגיע לאילת. בסוף השבוע הקרוב הוא יבשל ארוחה פרי יצירתו לאורחי מלון וורט בעיר.
הארוחה המיוחדת תתקיים במסגרת שיתוף פעולה עם השף הראשי של המלון, עמי אדרי ובה האורחים יזכו לא רק לטעום את בישוליו של רוט, אלא גם יזכו לצפות מכין אותם. הדבר המעניין הוא, שאורחי המלון שצפויים לשהות בו בסופ"ש לא יודעים דבר על כך וככל הנראה ישמחו מאד כאשר ישמעו על ההפתעה שהכין להם המלון לחופשה שלהם.

כידוע, השף מושיק רוט היה הבעלים של מסעדת השף "מושיק" שפעלה משנת 2012 ונסגרה לאחר שפרצה מגפת הקורונה. בנוסף לקריירה המרשימה שלו במטבח, רוט ניהל קריירה טלוויזיונית בת מספר שנים, במהלכה שימש כשופט בתוכנית הריאליטי האהובה "משחקי השף", לצד השפים הישראלים אסף גרניט, יוסי שטרית וארז קומרובסקי.
רק לאחרונה מסעדת קומראן, אשר נחשבת לאחת המסעדות הפופולריות בתל אביב, הכריזה על שיתוף פעולה מרגש וראשון עם השף מושיק רוט, שבמסגרתו בנה רוט תפריט חדש למסעדה, בסגנון ים תיכוני המזוהה כל כך עם המקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה