שיווק ופרסום

ענקית מוצרי החשמל מכריזה: כך תזכו במפגש קולינרי עם קרין גורן

חברת BOSCH ישראל מכריזה על הטבה מיוחדת עבור חברי המועדון הוותיקים. חברי המועדון שצברו ותק של חצי שנה לפחות, יוכלו לקוחות בוש ליהנות ממפגש קולינרי עם קרין גורן

מערכת ice | 
קרין גורן BOSCH (צילום אור גפן)
חברת BOSCH ישראל מכריזה על שיתוף פעולה מיוחד עם השפית והקונדיטורית קרין גורן. לרגל חג השבועות, חברת בוש מודיעה כי חברי המועדון והמצטרפים החדשים יכולים לזכות במפגש קולינרי עם הקונדיטורית המפורסמת ושופטת תוכנית הריאליטי "בייק אוף ישראל", אשר במסגרתו גורן תגיע לביתם של הלקוחות עם קינוחי שבועות אהובים. 
בכדי לזכות בביקורה של השפית והקונדיטורית המוערכת, תצטרכו לרכוש מוצר של בוש ולצבור ותק של חצי שנה לפחות. אותה פעילות מיוחדת שיזמה החברה, מתקיימת בעמוד הנחיתה הייעוד אשר יישלח לכל חברי המועדון.
שלושת הזוכים יזכו בביקור המתוק ועוד חמישה נוספים יזכו במשלוח של עוגת טירמיסו טעימה. לטענת חברת בוש, הפעילות המיוחדת תקפה החל מהיום (חמישי) ועד ל-27.5.24 בחצות. 
כזכור, בחודש פברואר האחרון דיווחה בוש כי קרין גורן נבחרה לשמש כפרנזטורית החדשה של החברה והיא תוביל את הקמפיינים השונים שיצאו לפועל במהלך השנה הקרובה.
דוד חקק מנכ"ל BSH ישראל, התייחס למינוי המעניין ואמר: "משפחת BOSCH ישראל גאים על הבחירה בקרין גורן כפרזנטורית למותג בוש. עולמות התוכן והעשייה של קרין משתלבים בשפה אחת עם השפה של BOSCH ואנחנו בטוחים שזוהי דרך חדשה ומבורכת לכולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה