שיווק ופרסום

בהשקעת 900 אלף שקל: 2 חנויות אופנה נפתחו במתחם הקניות הפופולרי

מתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר, פותח השבוע שתי חנויות אופנה חדשות, בהשקעה הנאמדת בכ-900 אלף שקל: "אופנת לוס אנג'לס" ואופנת "דרדלוקס"
מערכת ice |  2
מתחם בילו סנטר (צילום עמית גרין)
מתחם הקניות והבילוי עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר, פותח השבוע שתי חנויות אופנה חדשות, בהשקעה הנאמדת בכ-900 אלף שקל: "אופנת לוס אנג'לס" ואופנת "דרדלוקס".
אופנת "לוס אנג'לס", המייבאת ומשווקת מותגים בינלאומיים איכותיים של שמלות כלה, שמלות ערב, שמלות לאירועים ונשפים, מעתיקה את החנות מתל אביב לעופר בבילו סנטר.  החנות החדשה תיפתח בהשקעה של 400 אלף שקל, היא משתרעת על שטח של כ-100 מ"ר, וממוקמת בקומה השנייה של המתחם. החנות תציע מגוון רחב של שמלות ערב של מותגים בינלאומיים, החל מ-500 שקל.
כמו כן, רשת "דרדלוקס" אופנה בסגנון בוהו שיק לנשים תיפתח את הסניף ה–11 בעופר בילו סנטר, בהשקעה הנאמדת בכ-500 אלף שקל. הסניף החדש משתרע על שטח של כ-90 מ"ר והוא יציע לנשים מגוון קולקציות חדשות לצד עודפים.
בין הקולקציות ניתן למצוא פריטים ליום יום עם גזרות מוקפות, ובדים איכותיים, במחירים נוחים – מהקולקציות החדשות המחירים נעים החל מ-50 שקל עד 200 שקל, ופריטים מעונות קודמות עולים בין 40 שקל עד 120 שקל. כל הבגדים מגיעים ממידות קטנות למידות פלאס סייז. 
לדברי לירון חיים, מנכ"ל עופר בילו סנטר: "שני המותגים החדשים שנכנסים לבילו סנטר הם ייחודיים ונותנים פתרונות למי שמחפשת שמלות ערב ופריטים נוצצים לאירועים במחירים שווים לכל כיס, וגם למי שמחפשת בגדי יום יום במחירים אטרקטיביים במיוחד. אנו שמחים להרחיב את  תמהיל החנויות במתחם  ונמשיך להביא  את המותגי הנחשקים והמעניינים את הצרכן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה זה בילו סנטר? (ל"ת)
    סמדר. 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לא להוציא כסף על סמרטוטים של אף חברה, לשמור על הכסף (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור