שיווק ופרסום

מותג האופנה פתח סניף חדש בישראל: זו העיר שהרוויחה

קבוצת "סיטי טיים ישראל", היבואנית והמשווקת הרשמית של מותג האופנה והאביזרים פרפואה (PARFOIS) מתרחבת עם סניף חדש בגרנד קניון באר שבע בהשקעה של חצי מיליון שקל
מערכת ice | 
פרפואה PARFOIS גרנד קניון באר שבע (צילום יחצ מקומי)
קבוצת "סיטי טיים ישראל", היבואנית והמשווקת הרשמית של המותגים המובילים: תכשיטי PANDORA, מותג האופנה האיטלקי FURLA, מותג הסניקרס HOFF ומותג האופנה והאביזרים פרפואה (PARFOIS) מתרחבת עם סניף חדש בגרנד קניון באר שבע בהשקעה של חצי מיליון שקל.
החנות החדשה שנפתחת היא של מותג האופנה והאביזרים הבינלאומי פרפואה, שכאמור מתרחב עם פתיחת חנות חדשה בגרנד קניון באר שבע. החנות החדשה מעוצבת בקונספט המעודכן של המותג לפי הסטנדרט הבינלאומי ומשתרעת על פני שטח של כ-110 מ"ר. טווח המחירים בחנות החדשה ינוע בין 15.90 שקל ועד 599 שקל.
לדברי הלנה קצן, מנכ"לית ובעלים קבוצת סיטי טיים: "אנו שמחים להמשיך ולהפיץ את הבשורה של רשת פרפואה בישראל עם פתיחה של חנות רחבת ידיים המעוצבת על פי הסטנדרט החדש של המותג בעולם, תוך שמירה על רמת מחירים מעודכנת ומגוון רחב של אופציות אופנתיות". עוד הוסיפה  הלנה קצן, מנכ"לית ובעלים קבוצת סיטי טיים: "אנו נמשיך לעבוד על מנת לאפשר ללקוחותינו חוויות קנייה נעימה ובטוחה בפריסה רחבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה