שיווק ופרסום

בשורה ללקוחות אפל בישראל: זה השירות החדש שתקבלו בחינם

רשת iStore, מעבדת שירות ומשווקת רשמית של מוצרי אפל (Apple) בישראל, משיקה פלטפורמה חדשה אשר תאפשר ללקוחות לאבחן את מוצר אפל שברשותם, ללא עלות, ולקבל עבורו את שירותי המעבדה הרשמיים מטעם אפל, מבלי לצאת מהבית או המשרד. מדובר בשירות שמושק לראשונה בישראל
מערכת ice | 
סניף iStore בתל אביב (צילום יחצ)
רשת iStore, מעבדת שירות ומשווקת רשמית של מוצרי אפל (Apple) בישראל, משיקה פלטפורמה חדשה אשר תאפשר ללקוחות לאבחן את מוצר אפל שברשותם, ללא עלות, ולקבל עבורו את שירותי המעבדה הרשמיים מטעם אפל, מבלי לצאת מהבית או המשרד. מדובר בשירות שמושק לראשונה בישראל.
iStore תאבחן למעשה את הבעיה שיש במכשיר שבידכם, ותאפשר לכם לקבל חוות דעת לגבי מצבו הטכני של המכשיר, זאת כאמור ללא עלות, מבלי לצאת מהבית או מהמשרד. לאח אבחון התקלה, יתואם לכם שליח אשר יגיע אל ביתכם ויאסוף את המוצר של אפל שבידכם.
לאחר בדיקת המוצר תוכלו לקבל הצעות לטרייד אין עבור המכשיר לשכם, ולהתחדש במכשיר חדש במחיר משתלם. הפלטפורמה תאפשר לכם לבצע אבחון ראשוני של המכשיר מבלי לצאת מהבית ומבלי לשלם עבור כך כסף, כאשר המומחים של iStore יתנו לכם המלצות לתיקונים במידת הצורך.
לדברי חיים זגורי, מנכ"ל רשת iStore: "שמחים ונרגשים להשיק את פלטפורמת השירות iStoreCare בישראל. בפלטפורמה הושקעה מחשבה רבה והיא פותחה עם אינטגרציה מלאה למערכות השירות של אפל, לראשונה בישראל. המערכת מנגישה את השירות באחריות ומחוץ לאחריות, לכל משתמשי אפל בישראל, גם אם מוצר אפל שבידכם לא נרכש ב-iStore".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה