טלוויזיה

פרטנר במיזם מיוחד: ישדרו סרטים נבחרים של סטודנטים

קבוצת התקשורת פרטנר יוצאת במיזם ייחודי עם  המכללה האקדמית ספיר, במסגרתו ישודרו בפרטנר TV סרטים נבחרים של סטודנטים מבית הספר לאומנויות הקול והמסך .
מערכת ice | 
פרטנר TV בפרויקט מרגש (צילום shutterstock)
פרטנר והמכללה האקדמית ספיר יוצאים במיזם מיוחד במסגרתו ישודרו בפרטנר TV סרטים נבחרים של סטודנטים מבית הספר לאומנויות הקול והמסך .
במסגרת שיתוף הפעולה ישודרו 13 סרטים אשר יעלו לשידור ב10 בינואר כאשר מדי ערב יוקרנו שני סרטים בערוץ הסרטים, שיעלו בהמשך גם ב-VOD. בין הסרטים שיוקרנו - הסרט "מקלטים" של רחל אלברט ומצ'יק יאנקובסקי, העוסק בחברה הישראלית החיה תחת שגרת חירום, באמצעות מעקב אחר מקלטים שונים בארץ ובדרום בפרט. חיים פרי, אחד מגיבורי הסרט, הוא תושב ניר עוז בן 79 שנחטף לרצועת עזה.

סרטים נוספים שיוקרנו הם: "בין המגרשים" של רומי מנחם המוקדש לזכרו של ליאור וייצמן, בוגר מכללת ספיר ומעצב הפסקול של הסרטים. בשבת השחורה יצא ליאור לאימון הבוקר שלו ונורה למוות. “סאשקה”  של יאנה לרנר, העוסק בהתבגרותו של נער בן 13 משדרות בצל גיוס אחיו ומבצע צוק איתן; "אנשים ישנים והמים גם כן"- זוכה הסרט התיעודי הקצר הטוב ביותר בפסטיבל היהודי בסן פרנסיסקו. הסרט מספר על לחסן, קברן מוסלמי בבית קברות יהודי בלב מרקש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה