טלוויזיה

מני אסייג נפרד בכאב: "יהי זכרו ברוך, אובדן גדול"

איש הימין ויוצר 'שנות ה-80', מני אסייג, נפרד בכאב לאחר קבלת ההודעה שאופיר צרפתי ז"ל, שנחטף לעזה מהמסיבה ברעים, נרצח: "קרוב משפחה של גיסי. לא הכרתי אותו אישית, אבל מספרים שהיה קסם של בחור. השם יקום דמו אמן"
תום נחום | 
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
אחרי שעסקת החטופים המקורית הושלמה וכשהפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס נמשכה, גם אמש, היום (חמישי) בעוד צה"ל נערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-55, אך נמצאת בהפוגה, ההסכם הוארך ממש ברגע האחרון, בסביבות השעה 6:51, רק 9 דקות לפני פקיעת המועד וחמאס יעבירו חטופים נוספים גם היום.
בתוך כך, בעוד מדינת ישראל כולה עוצרת נשימתה ונערכת לשחרורם של עשרה חטופים נוספים, ככל הנראה לצד השבת שלוש גופות בנוסף, הבוקר משפחתו של אופיר צרפתי ז"ל, שנחטף לרצועת עזה על ידי מחבלי חמאס ממסיבת הטבע נובה בקיבוץ רעים, עודכנה כי נרצח.

איש הימין ויוצר 'שנות ה-80', מני אסייג, התייחס לקשר שלו לנרצח אופיר צרפתי ז"ל וכתב כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו בנושא: "קרוב משפחה של גיסי. המשפחה כל כך שמחה כשהתבשרה לפני חודש שהוא נחטף ולא נרצח, אבל כשמדובר במפלצת הנאצית אז הוא נחטף ואז נרצח. לא הכרתי אותו אישית, אבל מספרים שהיה קסם של בחור, יפה מבחוץ והרבה יותר יפה מבפנים. אובדן גדול. אופיר צרפתי, יהי זכרו ברוך והי״ד אמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה