טלוויזיה

חיים רמון נגד רה"מ נתניהו: "אין שום סיכוי שנתניהו ייצא מהאירוע הזה"

אתמול  (שלישי) התראיין לשעבר המשנה לרה"מ ושר הפנים, חיים רמון, בתוכנית 'הצינור' ותקף את רה"מ נתניהו: "הוא הבטיח למוטט את החמאס ולאחר מכן הוא כרת איתו ברית בלתי כתובה"
מערכת ice |  1
חיים רמון, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, יונתן זינדל)
מלחמת 'חרבות ברזל' מעלה האשמות וביקורות רבות על התנהלות הממשלה בכלל והתנהלות רה"מ נתניהו בפרט. אתמול (שלישי) התראיין חיים רמון, לשעבר המשנה לרה"מ ושר הפנים לתוכנית 'הצינור' בו ביקר את התנהלותו של רה"מ במהלך הלחימה בעזה ועל כך שעדיין לא לקח אחריות על מעשיו באופן רשמי.
אתמול (שלישי) תקף לשעבר המשנה לרה"מ ושר הפנים, חיים רמון, את רה"מ נתניהו ואמר כי: "יש עוד אנשים אבל הוא הנאשם מספר אחד, אבל הוא עלה לשלטון ב-2009 בראש ובראשונה כי הוא הבטיח למוטט את החמאס ולאחר מכן הוא כרת איתו ברית בלתי כתובה. הוא אמר: 'מי שלא מחזק את החמאס ולא מעביר לו כסף אזי הוא תומך בסיכוי הקמת מדינה פלסטינית וכדי למנוע מדינה פלסטינית צריך לכרות ברית עם השטן החמסי'".
בהמשך הריאיון, המשיך רמון לתקוף את רה"מ נתניהו על כך שלא לקח עדיין אחריות באופן רשמי על אירועי הטבח שנעשו ב-7 באוקטובר ואמר: "העובדה שהוא אומר אני לא אחראי, הוא מיניסטריאלי זה קרה במשמרת שלו. הוא יכול להגיד לא אמרו לי כן אמרו לי. אתה ראש ממשלה, ראש ממשלה, יש לך אחריות מיניסטריאלית ולכן אתה אחראי פעם אחת שהמצאת את הקונספציה ופעם שנייה אתה אחראי מיניסטריאלי. אין שום סיכוי בעולם פוליטי שבנימין נתניהו ייצא מהאירוע הנורא הזה שלא היה כמוהו מאז השואה ומהשואה ולא היה כמוהו בכל 120 שנות ציונות".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי החזיר אדיוט לכותרות ?
    אמין 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האדיוט מופיע בין חבורה אחת שהביאה אסונות על המדינה. נחש עם לשון מפוצלת.
    סגור