טלוויזיה

לראשונה: סרט בוליוודי יופק בכיכובם של שני שחקנים ישראלים

הסרט "הלכודה" המספר על אמא ואחיינית המתקשות להתפרנס ויוצאות מחוץ להודו במטרה שיוכלו להתפרנס, עוברות לעיראק ונקלעות למספר התרחשויות, יופק לראשונה בכיכובם של שני שחקנים ישראלים צחי הלוי ואמיר בוטרוס שישחקו את התפקידים הראשיים
מערכת ice | 
לכודה (צילום לכודה)

כבר שנים רבות שבהודו מתקיימת תעשיית הסרטים הגדולה בעולם - "בוליווד"  (רווחית אף יותר מהוליווד!). 

עם מיליוני צופים לכל סרט, ואלפי סרטי קאלט שיצאו מחוץ לגבולות הודו, תעשיית הסרטים הזו לא מפסיקה לכבוש יעדים. לצד כל זה, בשקט בשקט, צמחה בארץ קהילה ענקית של חסידי  הסרטים האלו שהצליחו להגיע ללב הישראליות. 
חברת ISG Media  שמחה לבשר על שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין תעשיית הסרטים ההוליוודית לעולם המשחק הישראלי – השחקנים המוערכים צחי הלוי ואמיר בוטרוס לוהקו לתפקידים הראשיים בסרט הענק הבא מבית הודו – "לכודה". יחד, השניים משחקים לצד כוכבת מהמעלה הראשונה בבוליווד, נושראט בארוצ'ה.



עלילת הסרט: נושראט היא בת למשפחה קטנה במעמד הנמוך בהודו, לה אמא ואחיינית (אם האחיינית לא בתמונה). היות והן מתקשות להתפרנס נושראט יוצאת מחוץ לגבולות הודו במטרה למצוא עבודה מכובדת שתוכל לקיים כלכלית את שלושתן. כעובדת זרה, שולחים אותה לעיראק שם נמצא שלטון אכזרי אליו היא לא מודעת טרם נסיעתה. בעיראק, היא נקלעת למספר התרחשויות אשר אחת מהן היא תפיסתה על ידי שניים מנציגי השלטון אותם משחקים צחי הלוי ואמיר בוטרוס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה