טלוויזיה

ג'ימי פאלון מתחרט על מעשיו: "סליחה אם הבכתי אתכם"

לאחר פרסום התחקיר שבמסגרתו 16 עובדים בעבר ובהווה העידו על סביבת עבודה רגילה בתוכנית "טונייט לייב" שכללה התפרצויות זעם והתנהגות לא מקובלת מצידו של מנחה התוכנית ג'ימי פאלון. היום הוא התנצל פני עובדיו 
מערכת ice | 
ג'ימי פאלון (צילום מסך: NBC) (צילום צילום מסך NBC)
כזכור, אמש (חמישי) פורסם תחקיר במגזין "הרולינג סטון" שהציג תמונת מצב של סביבת עבודה רעילה ב"טונייט שואו" בהנחייתו של ג'ימי פאלון, המנחה והקומיקאי התנצל בפני עובדי התוכנית.
"זה מביך ואני מרגיש רע בקשר לזה. סליחה אם הבכתי אתכם או את בני משפחתיכם וחבריכם", אמר המנחה במהלך ישיבת זום קצרה שהתקיימה עם עובדי "טונייט שואו". "אני לא יכול לתאר כמה אני מרגיש רע. אני רוצה שהתכונית הזו תהיה כייפית ושתהיה מכילה לכולם. היא צריכה להיות מצחיקה והתוכנית הכי טובה עם האנשים הכי טובים".
דבריו של פאלון מגיעים לאחר פרסום הפרטים עליו על התנהגותו בעייתית במסגרת התחקיר שפורסם במגזין "הרולינג סטון". התחקיר כלל עדויות של 16 עובדים שהעידו על התנהלות חריגה בקרב הפקת תוכנית הלייט-נייט המצליחה של פאלון.
בכתבה מספרים העוברים על כך שפאלון "מתנהג באופן לא יציב" ו"לא מפסיק להחליף את הצוות הבכיר שלו", עובדה שבאה לידי ביטוי בהעסקה של לא פחות מתשעה שואו-ראנרים לאורך תשע השנים שהוא מגיש את התוכנית.
בהתכבות עם זה אחד העובדים סיפר בכתבה כי : "אף אחד לא אמר לג'ימי 'לא'. כולם הלכו על ביצים, במיוחד השואו-ראנרים. אף פעם לא ידעת איזה ג'ימי אתה הולך לקבל ומתי הוא הולך לאבד שליטה. תראו כמה שואו-ראנרים עזבו כל כך מהר. אנחנו יודעים למה הם לא הצליחו להחזיק מעמד בתפקיד".
עוד נכתב בתחקיר על התפרצויות הזעם של המנחה, ולמרות שרובם פנו למחלקת משאבי אנוש וסיפרו על כך, הבעיות המשיכו. כל העובדים שבחרו להתראיין לתחקיר החליטו שלא לחשוף את שמם מחשש למעשה נקמה נגדם. שלושה מהם אף העידו כי היו להם מחשבות אובדניות.
רשת NBC הגיבה לתחקיר: "אנו גאים במיוחד ב'טונייט שואו', ויצירה של סביבת עבודה מכבדת היא אחת ממטרות העל שלנו. כמו בכל מקום עבודה, גם לנו היו עובדים שהעלו בפנינו את בעיותיהם - אלו נחקרו וטופלו במידה שנדרש טיפול. אנו מעודדים עובדים שמרגישים שהם חוו או ראו התנהגות שלא עומדת בקנה אחד עם המדיניות והנהלים שלנו לדווח עליה כדי שנוכל לטפל באותן בעיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה