טלוויזיה

דיירת האח הגדול לשעבר מותקפת: "אין בך טיפת אנושיות"

לאחר שאמרה לא מעט דברים קשים על שי עופרי, אחת הדיירות שהגיעו רחוק בתכנית ועל סף הגמר, אשכנזי זכתה לקבל הודעה חריפה עם מסר קשה לטלפון הפרטי, על פיה: "אני בשוק, אהבתי אותך שהיית באח, ריחמתי עליך שאמא של אביחי דיברה עליך ככה, חשבתי שאחרי שהיית שם תהיי קצת יותר לויאלית לשי"
מערכת ice | 
מעיין אשכנזי (צילום רן יחזקאל)
רק שבועיים חלפו מאז הפרידה מהארוס שלה דור חי חמו ונראה שיש לא מעט זעם אצור במעיין אשכנזי, חברת הפאנל בתוכנית "הדו״ח היומי" של רשת 13, המסכמת את אירועי היום בתכנית "האח הגדול".
לאחר שאמרה לא מעט דברים קשים על שי עופרי, אחת הדיירות שהגיעו רחוק בתכנית ועל סף הגמר, אשכנזי זכתה לקבל הודעה חריפה עם מסר קשה לטלפון הפרטי, על פיה: "אני בשוק, אהבתי אותך שהיית באח, ריחמתי עליך שאמא של אביחי דיברה עליך ככה, חשבתי שאחרי שהיית שם תהיי קצת יותר לויאלית לשי".

עוד נכתב בהודעה שקיבלה הדיירת לשעבר: "זאת ממש בושה שאת מדברת עליה ככה. במחשבה שנייה אני מבינה למה את לבד, גברים לא אוהבים נשים רעות, חבל שתמכתי בך, אין בך טיפת אנושיות".
אשכנזי לא שמרה לעצמה את ההודעה ושיתפה אותה: "תראו את ההודעה שקיבלתי לנייד הפרטי שלי ממישהי שיכולה להיות סבתא שלי, רק כי אני אומרת את דעתי בפאנל של הדו"ח היומי בו אנחנו מדברים על דיירי האח הגדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה