תרבות ופנאי

האקס של מעיין אשכנזי מתחרט? "לא רוצה אמא אחרת לילדים שלי"

השניים היו מארוסים מאז פברואר האחרון והרבה אנשים תהו האם חשיפת הפוליגרף של אשכנזי היא זו שהובילה לפירוק החבילה. כעת, חי חמו מגיב לשמועות
מערכת ice | 
מעיין אשכנזי ודור (צילום יחצ אמיר מאירי)
חיי האישיים של משתתפת "האח הגדול" לשעבר, מעניין אשכנזי, נמצאים הרבה בכותרות לאחרונה. זה התחיל לפני כשבועיים, כאשר בתכנית "הדו"ח היומי" של רשת 13, שם אשכנזי משמשת כחברת פאנל קבועה, היא התייצבה בפני אתגר הפוליגרף של התכנית וחשפה כי בעברה בגדה באחד מבני הזוג שלה.
בערך כשבוע לאחר מכן, נודע כי אשכנזי והארוס שלה, דור חי חמו, ביטלו את חתונתם וסיימו את הקשר בינם. השניים היו מארוסים מאז פברואר האחרון והרבה אנשים תהו האם חשיפת הפוליגרף של אשכנזי היא זו שהובילה לפירוק החבילה. כעת, חי חמו מגיב לשמועות.
זה מה שהיה לו לומר: "הצחיק אותי כששאלו אותי האם נפרדנו בגלל הפוליגרף. את מי זה מעניין שהיא בגדה באקס שלה בגיל 18? ומה זה בכלל מעניין מה היה פעם? לא הייתה תשובה אחת בפוליגרף של מעיין שלא ידעתי. עצרנו את החתונה רק בגלל שהיו חילוקי דעות. אני כל יום מבין כמה היא רגישה וכמה היא אוהבת לעזור כשהיא יכולה. לא הייתי רוצה אמא אחרת לילדים שלי. תהיו אנשים טובים ותפסיקו עם התגובות הרעות. תודה עלייך מעיין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה