טלוויזיה

אופירה וברקוביץ' מעוררים סערה בכנסת: "הליקוק שבועי"

בטוויטר של הליכוד כתבו: "על הרבה פחות מהליקוק השבועי הזה פתחו בחקירות שטירללו מדינה שלמה. צפו לעוד ראיון נוקב של יאיר לפיד ואופירה, עם כל השאלות הקשות על ״איך אתה מלבין כל כך יפה״ ו״למה אתה יותר שרמנטי ממדהים״. ואיך השיבו ביש עתיד?
מערכת ice |  2
אופירה אסייג אייל ברקוביץ (צילום יחצ)
יאיר לפיד, יו"ר האופוזיציה וראש מפלגת יש עתיד, התארח אמש (שישי) לראיון אצל אופירה וברקוביץ' בקשת 12 וסיפר על הקריסה בסקרים, העובדה שנתניהו מתחזק לאור העובדה שאישום השוחד יורד מסדר היום ועוד. אבל את מה שקרה לפני השידור, אף אחד לא ראה מגיע.
בטוויטר של הליכוד כתבו: "על הרבה פחות מהליקוק השבועי הזה פתחו בחקירות שטירללו מדינה שלמה. צפו לעוד ראיון נוקב של יאיר לפיד ואופירה, עם כל השאלות הקשות על ״איך אתה מלבין כל כך יפה״ ו״למה אתה יותר שרמנטי ממדהים״.

יש עתיד שיתפו את דברי הליכוד וכתבו: "שום דבר לא מטריד את הליכוד. לא יוקר המחייה, לא מחירי המשכנתא, מחירי המזון, או שנת הלימודים הקרובה. נגמרו הבעיות האמיתיות. כרגיל הם בוחרים לתקוף את התקשורת ולהתבכיין. איך אופירה אומרת - תתקדמו".
בסטורי שהעלתה כתבה אסייג: "איזה מתוקים, תודה על הקידום לשידור", "סוף סוף זה עולה לשולחן השיח". נועם פתחי לעג לראיון וכתב בטוויטר שלו: "אופירה: ממה אתה עשוי? לפיד: אופירה אני עושה שבוע שבוע פה עם בני גנץ בואי נחליף ת'שאלות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליקוק שבועי של הצמ ד אסייג ברקוביץ
    ישראל פרץ 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולמרט מרואיין ישב בכלא להטיף מוסר טרלול כל חברי אופוזציה מראיינים פרווה מזמנים מרואנים השבוע 3 עמדות ידועות וחרדי אין איזון ומפרעים בצורה מוגזמת לעבור לדור כותב שופטים פחדן איבד את זה לדור אתה שומע את עצמכה הביתה
    סגור
  • 1.
    הבהמה הלאומית אסייג
    שמשון הגיבור 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תכנית הליקוק השבועי מוגשת ע"י המוצצת היומית...
    סגור