טלוויזיה

נטפליקס בבשורות רעות: זו ההודעה שאתם אמורים לקבל בקרוב

בימים הקרובים אתם אמורים לקבל הודעה על השינוי בשיתוף החשבון שלכם, כאשר בישראל תצטרכו להוסיף 16.90 שקלים בחודש כדי לחבר משתמש נוסף, בהודעת החברה הראשונה לא צוין תתחיל מיידית לנתק משתמשים שאינם משלמים, או שמדובר בינתיים בהתרעה על כוונתה להתחיל לטפל בתופעת שיתוף הסיסמאות.
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
נטפליקס הרחיבה ביום שלישי שעבר את הסיכול שלה לשיתוף סיסמאות בארצות הברית וליותר מ-100 מדינות אחרות, והתריעה למשתמשים שלא ניתן לשתף את החשבונות שלהם בחינם מחוץ למשקי הבית שלהם. בישראל, השינוי כבר אמור להכנס היום (חמישי) לתוקף.
אם לא קיבלתם עדיין הודעה לחשבון שלכם על השינוי המסתמן, זה כנראה יקרה מאוד בקרוב, שכן תאריך היעד לתחילת המהלך היה ה-1.6. אם אתם לא רוצים לבטל את המנוי, נסו לעבור למסלול זול יותר.
אבל מסתבר שהמחיר בארץ, לא יהיה דומה לזה שבחו"ל, אלא אפילו זול יותר. בישראל תצטרכו להוסיף 16.90 שקלים בחודש כדי לחבר משתמש נוסף, בהודעת החברה לא צוין תתחיל מיידית לנתק משתמשים שאינם משלמים, או שמדובר בינתיים בהתרעה על כוונתה להתחיל לטפל בתופעת שיתוף הסיסמאות.

ענקית הסטרימינג מחפשת דרכים חדשות להרוויח כסף מכיוון שהוא מתמודד עם סימנים של עצירת השוק, עם מאמצים הכוללים מגבלות על השאלת סיסמאות ואפשרות חדשה הנתמכת במודעות. נטפליקס הודיעה ביום שלישי שהיא שולחת מיילים על שיתוף חשבונות ללקוחות ב-103 מדינות וטריטוריות, כולל ארצות הברית, בריטניה, צרפת, גרמניה, אוסטרליה, סינגפור, מקסיקו וברזיל.
האימיילים מציינים שיש להשתמש בחשבון Netflix רק במשק בית אחד. לקוחות משלמים יכולים להוסיף חבר מחוץ לביתם תמורת תשלום נוסף. בארצות הברית, העמלה היא 8$ לחודש. חברים יכולים גם להעביר פרופיל של אדם כדי שהמשתמש יוכל לשמור על היסטוריית הצפייה וההמלצות שלו. מדובר בתעריף הכפול מישראל בערך.
החברה העריכה שיותר מ-100 מיליון משקי בית סיפקו את אישורי הכניסה שלהם לחברים ובני משפחה מחוץ לבתיהם. נכון לסוף מרץ, הלקוחות המשלמים של נטפליקס הסתכמו ב-232.5 מיליון ברחבי העולם. לפי המדיניות החדשה, אנשים באותו משק בית יכולים להמשיך לחלוק חשבון נטפליקס ויכולים להשתמש בו במכשירים שונים בעת נסיעה, אמרה החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה