טלוויזיה

הסדרה של קשת 12 תמשיך לעונה נוספת: הנתונים עלו הציפיות

בקשת 12 החליטו להפיק עונה שניה לסדרה ״גוף שלישי״. ממוצע העונה עומד על 17%, נתון גבוה ומרשים לסדרת דרמה בישראל. הערב ישודר פרק סיום העונה ובקרוב תחל העבודה על העונה החדשה
מערכת ice |  1
גוף שלישי (צילום אוהד רומנו)
הסדרה "גוף שלישי" בקשת 12 כובשת לאחרונה את המסך בישראל - ואפילו גם מצליחה לכבוש את העולם. כוכבי הסדרה הופיעו בשבוע שעבר בפסטיבל הטלוויזיה סיריס מאניה בצרפת שם מתחרה "גוף שלישי" בתחרות בינלאומית בהשתתפות עשרות סדרות ממדינות שונות בעולם. כעת, אחרי הפרסים שגרפה הסדרה, הוחלט לתת קרדיט ליוצרים והשחקנים.
על פי פרסום ראשון של ערן סויסה מישראל היום, כצפוי, לאור הצלחת העונה הראשונה, בקשת 12 החליטו להפיק עונה שניה לסדרה ״גוף שלישי״. ממוצע העונה עומד על 17%, נתון גבוה ומרשים לסדרת דרמה בישראל. הערב ישודר פרק סיום העונה ובקרוב תחל העבודה על העונה החדשה.

צילום: יח"צ
השחקנים רותם סלע, יהודה לוי וליאור רז, יוצרי הסדרה שירה חדד, דרור משעני ושי קפון, המפיקה שירה מרגלית ואנשי קשת וקשת אינטרנשיונל – המריאו אמש מנתב"ג ועם נחיתתם כבר זכו להתעניינות מהתקשורת המקומית.

בשעות הערב צעדו רותם סלע, יהודה לוי וליאור רז על השטיח האדום בפסטיבל. היום הוצפו כוכבי הסדרה בבקשות לראיונות מצד גופי תקשורת בינלאומיים שהביעו עניין רב בהפקה הישראלית. הדרמה המדוברת של קשת תוקרן היום בבכורה עולמית במסגרת הפסטיבל, שנחשב בין היוקרתיים והנחשבים בתחומו, ונערך בין ה-17-24 במרץ בעיר לילה שבצרפת.

צילום: יח"צ
באותו פסטיבל זכתה בשנה שעברה הסדרה "בלאדי מורי" בכיכובה של רותם סלע בפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר, ויהודה לוי זכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו בסדרה "ריקוד האש". האם השניים יזכו גם השנה?

צילום: יח"צ
בינתיים רשמה השבוע קשת 12 נתון שיא ל'גוף שלישי' בפריים טיים עם 18.2% רייטינג ו-499 אלף צופים. הסדרה מגוללת את סיפורם של בני הזוג אלי (רותם סלע) ועידו (יהודה לוי), שלא מצליחים להיכנס להריון. אחרי עשרות טיפולי פוריות הם מחליטים לפנות לתהליך פונדקאות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא שחקנית
    עמית 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל, רותם יפה , אבל רחוקה מלהיות שחקנית
    סגור