טלוויזיה

אילנה דיין ועובדה תחת מתקפה: "הוכחה לקשר המשחית"

אלי ציפורי יצא נגד הראיון של אביחי מנדלבליט בקשת 12: "הראיון הזה הוא ניסיון בוטה נוסף של מנדלבליט לשבש הליכי משפט לאחר שעמד בראש המערכת שתפרה תיקים לנתניהו וקשרה קשר להפיכה שלטונית", גם ינון מגל עקץ
מערכת ice |  1
אילנה דיין (צילום פייסבוק/עובדה)
הראיון המקיף שערכה אמש (חמישי) העיתונאית הוותיקה אילנה דיין עם היועץ המשפטי לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט בתכנית עובדה בקשת 12, הביא עליה לא מעט ביקורת חריפה מצד קולגות בתקשורת שהיו סקפטיים לגבי המניעים שלה.
אלי ציפורי טען: "הראיון הזה הוא ניסיון בוטה נוסף של מנדלבליט לשבש הליכי משפט לאחר שעמד בראש המערכת שתפרה תיקים לנתניהו וקשרה קשר להפיכה שלטונית. הראיון הזה הוא עוד הוכחה לקשר המשחית של מנדלבליט עם התקשורת כולל אילנה דיין שקיבלה מהמערכת המשפטית הדלפות פליליות ומעניקה לה סיקור אוהד".
 
מני אסייג הוסיף: "אני לא צופה בתכניות של אילנה דיין כי זה מקפיץ לי את לחץ הדם, אז שאלה למי שצפה: היא שאלה את מנדלבליט על מעצר ביום שבת של אישה דתיה לנגד עיניי ילדיה, רק בגלל שאמרה לו ״פרשת משפטים בושה״? עוד דקה נשוב".
ינון מגל כתב: "מאוד מוזר שמנדלבליט "הימני, מבית של האצ"ל, שחזר בתשובה, עם הכיפה השחורה, שהוא מינוי של נתניהו, הרביזיוניסט, שהיה מזכיר הממשלה של ביבי", בחר להתראיין דווקא אצל אילנה דיין".

אבישי גרינצייג טען: "מה זה משנה אם אילנה דיין אומרת את זה או אביחי מנדלבליט אומר את אותו דבר בשירות אותה פוזיציה? איזה ערך מוסף של דעה שונה הוא מביא?", נועם פתחי הוסיף: "עתידות: אילנה דיין תזכה בפרס אופיר על הבעות הפתעה וכיווץ גבות מהאמירות של מנדלבליט שלא סוכמו מראש. תגיע לגמר גם בקטגוריית התסריט הטוב ביותר שהוגש לשחקן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיין גדולת השחיתות בתקשורת ! (ל"ת)
    אסף 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור