טלוויזיה

מגישת רשת 13 חווה קשיים: "עברו עלינו ימים מאתגרים"

מירי מיכאלי שרק לאחרונה נפרדה מהצופים שלה ברשת 13 ומתכנית הבוקר, שיתפה על הקשיים שלה בצל הנסיעה של בעלה לחו"ל: "א לכבודו של הילד המתוק שלי שאפרט כאן, אבל שילוב של אבא בחו"ל ואמא שעובדת הרבה הקשו עלינו. רציתי להעמיד תמונות מציאות מול תמונות של האמהות השלווה והילדים הרגועים באינסטגרם"
כפיר אדר | 
מירי מיכאלי (צילום רונן אקרמן)
רק לפני שבוע, מירי מיכאלי, הגישה את "העולם הבוקר" ברשת 13 בפעם האחרונה, ממש רגע לפני שגאולה אבן סער החליפה אותה ואת שניה שותפיה צביקה הדר ורותם ישראל. המגישה נפרדה בצורה מרגשת במיוחד מהתפקיד שלה, אבל כעת גם הימים מחוץ לאולפן לא קלים
המגישה, שבעלה המריא לחו"ל, שיתפה בטיקטוק שלה: "עברו עלינו ימים קצת מאתגרים, כמו שיש בכל בית עם ילדים. לא לכבודו של הילד המתוק שלי שאפרט כאן, אבל שילוב של אבא בחו"ל ואמא שעובדת הרבה הקשו עלינו. רציתי להעמיד תמונות מציאות מול תמונות של האמהות השלווה והילדים הרגועים באינסטגרם. אז הלכנו ביחד לבית קפה לזמן איכות"..
 
מיכאלי הקדישה את הפרידה לחברה הקרוב המנוח צביקה פיק, כאשר ביצעה בהפתעה עם להקת שלווה את השיר "מעלה מעלה" שלווה בקליפ עבור צביקה פיק. "אנחנו לא נפרדים מצביקה, כי הוא השאיר לנו פסקול. תשאירו גם אתם פסקול על החיים האלה, זה בידיים שלכם".
עוד הוסיפה מיכאלי: "הרגע הכי קשה שלי בשנה הזאת היה כשאיבדתי חבר יקר, את צביקה פיק. אדם שידע שלפעמים חלומות מתגשמים, אבל שלחלום חלומות חייבים כל בוקר מחדש. בלי חשבון, בלי ייאוש, בלי להקשיב למה שאומרים בחוץ".

לסיום פנתה לצופים: "צופות וצופים יקרים שלי. כל בוקר הוא בריאת עולם קטנה. העולם עושה ריסטרט, השמש חוזרת לעוד יום עבודה, והזדמנויות חדשות ומדהימות זורחות איתה. לכל אחד ואחת מאיתנו יש תקופות שהן לילות, אבל לכל אחד מאיתנו יגיע בוקר של התחלה חדשה. אף פעם אל תשכחו את זה. אז תעזו, תחלמו, תנסו דברים חדשים. כשאתם קמים בבוקר תגידו תודה על כל טעות של אתמול, כי היא אחרי הכל זכות גדולה שתהפוך להיות התיקון שלכם מחר. וככה, ורק ככה, אנחנו הופכים להיות אנשים עם יותר קרני שמש שמאירות את הנשמה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה