טלוויזיה

ניצן הורוביץ על היציאה מהארון: "לא הייתי ברשות עצמי"

ניצן הורוביץ, שר הבריאות היוצא, יופיע היום בריאיון ראשון לרפי רשף בתכנית "אינטימי" ויספר על צאתו מהארון, חייו האישיים וכמובן החיים הפוליטיים שנכון לעת זו השאירו אותו ואת מפלגת מרצ מחוץ לכנסת ה-25
מערכת ice | 
ניצן הורוביץ, שר הבריאות (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
ניצן הורוביץ יצא בימים אלו מתפקידו כשר הבריאות ובכנסת הקרובה אינו משמש כשר, לאחר שמפלגת מרצ לא עברה בבחירות את אחוז החסימה. לקראת הדף החדש שיפתח בחייו, הורוביץ נפגש עם רפי רשף לריאיון בתכנית "אינטימי" ושם יספר הערב על היציאה מהארון, חייו הפוליטיים והאישיים.
בקטע ראשון מתוך הריאיון הורוביץ מדבר על תקופת צעירותו, כשהבין שנמשך לגברים. על החיים בסוד אמר: "זה נורא. עכשיו תחשוב על מי שחיים עם סוד כזה 40 שנה". הורוביץ הסביר ביחס למקרים אחרים הוא חי עם הסוד שלו רק כעשר שנים, מגיל 15 ועד 25 ושזה היה לא קל. עם זאת, הוא מסביר כי קשה להשוות זאת לשמירת סוד במשך עשרות שנים נוספות, כפי שעושים רבים שהוא מכיר (אך לא הזכיר שמות).
 באשר לדור הצעיר הוא אומר: "איזה כיף לילדים היום שהם כבר בגיל צעיר, תלוי במשפחה שלהם ובחברה שלהם, יכולים לצאת עם זה ולא צריכים כל החיים לסחוב את הגיבנת הזאת של ההסתרה".
הריאיון של הורוביץ בה ביום חשוב בו הכנסת השביעה את יו"ר הכנסת הראשון שהינו חלק מהקהילה הגאה, באופן גלוי. למרות זאת, בשעות האחרונות מתקיימת הפגנה של קהילת הלהט"ב על כביש איילון דרום, כאות מחאה על ממשלה הנחשבת לימנית קיצונית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה