טלוויזיה

כוכבת חברים בווידוי כואב: "הבנתי שאני לא נראית כמו שחשבתי"

השחקנית ליסה קודרו, הזכורה לכולנו כפיבי מהסדרה המיתולוגית "חברים", חשפה איך הרגישה כשצפתה בקולגות שלה לסיטקום על המסך וכיצד הדבר השפיע על דימוי הגוף שלה בעיניה: "הסתכלתי בתמונות והבנתי כמה הן מעוותות את המציאות, זה צרם לי"
מערכת ice |  1
שחקני חברים (צילום אינסטגרם)
השחקנית ליסה קודרו, הזכורה לכולנו כפיבי מהסדרה המיתולוגית "חברים", חשפה איך הרגישה כשצפתה בקולגות שלה לסיטקום על המסך וכיצד הדבר השפיע על דימוי הגוף שלה בעיניה.
בריאיון שהעניקה לפודקאסט Podcrushed סיפרה קודרו: "עד אז חשבתי שאני רזה מאוד ושאני יכולה לעשות הכל, במיוחד כשהייתי בבית הספר התיכון. ואז הסתכלתי בתמונות והבנתי כמה הן מעוותות את המציאות. רק כשהגעתי ל'חברים' הבנתי שאני ממש לא נראית כמו שחשבתי שאני נראית, וזה צרם". בנוסף היא סיפרה כי המחשבות הללו גרמו לה לחשו לפצוח בדיאטה.
קורדו הסבירה שמה שגרם לכך זה שראתה את הקולגות שלה לתכנית, ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס, שגילמו בסדרה את רייצ'ל ומוניקה, נראו טוב יותר ממנה בבגדים שלבשו. קורסו שיתפה: "חשבתי לעצמי 'אוקיי, זה בגלל שהן יודעות שיש דבר כזה חייט שיכול לעשות התאמות לבגדים שלהן והן יכולות לדבר על זה עם המעצבים ואיפה צריך לעשות התאמות'".
עם זאת, במשך השנים התפישה שלה לגבי מבנה גופה השתנתה: "הבנתי שזה בסדר, ככה אני נראית. תעשי מה שאת צריכה לעשות כדי להיות בריאה, אבל זה הגוף שלך וזה לגמרי בסדר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצוב כמה שלא אכפת לכם
    קורדו וקורסו 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שם המשפחה שלה זה קודרו לא קורדו ולא קורסו עניין כל-כך פשוט, רק לעבור על זה לפני שמפרסמים..
    סגור