טלוויזיה

כוכבת "חברים" תחת מתקפה: "בין האנשים הכי נוראיים שפגשתי"

שחקן הסדרה The Hills, ספנסר פראט, שיתף את מעריציו בטיקטוק על מפגש לא נעים בכלל שהיה לו בעבר עם ליסה קודרו, הלא היא פיבי בופה מהסדרה האלמותית "חברים" 
מערכת ice | 
צילום Nbc / Nathan Congleton/NBC via Getty Images
כוכב הטלוויזיה ספנסר פראט, טוען שליסה קודרו (פיבי בופה מ"חברים"), היא אחת האנשים הכי גרועים שהוא פגש. ספנסר סיפר בסרטון טיקטוק: "השנה הייתה 2009, אשתי ואני הוזמנו למסיבת העילית הראשונה שלנו. היה ברור כשהגענו לשם, שאנחנו לא בדיוק רצויים". ״זה הרגיש כאילו מותחים אותנו והמצלמה עומדת לצוץ, אבל לא היה לנו אכפת, כי היה אוכל טעים ובר פתוח".

"כשישבנו שם ואכלנו מעט קוויאר, פיבי (ליסה) התקרבה אלינו וזה היה קצת מפתיע, מכיוון שאף אחד לא דיבר איתנו בכלל במסיבה, עד השלב הזה. פתאום, ממש מולי, היא אומרת לאשתי שהיא צריכה להתרחק ממני כמה שיותר מהר, כי אני הולך לרצוח אותה ושיש לי עיניים של רוצח סדרתי. חיכינו לראות האם זו בדיחה, אולי זו מסיבת מצלמה נסתרת. אבל בלי צחוקים, היא פשוט הלכה לדרכה."
 
"זה הרגע הכי גס שאי פעם נתקלתי בו עם בן אדם", סיכם פראט. כוכבת נוספת, בת'אני פרנקל שהשתתפה בעבר בתכנית "עקרות בית אמיתיות של ניו יורק", כתבה בתגובה על הסרטון של פראט שגם לv הייתה חוויה מוזרה עם קודרו "זה מטורף. היא הגיעה לתכנית האירוח שלי וגם לי הייתה חוויה מטורללת איתה". פרנקל לא הסכימה לפרט מעבר לכך. נכון לעכשיו, קודרו לא הגיבה על הטענות שהושמעו כלפיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה