טלוויזיה

ריהאנה בעסקת מיליונים: זה שירות הסטרימינג שיצלם סדרה על חייה

ריאהנה חותמת על עסקת מיליונים עם שירות הסטרימינג של אפל במסגרתה תופק סדרת דוקו על חייה בתור אימא טרייה בעודה מתכוננת להופיע במופע המחצית של הסופר בול בפברואר
מערכת ice | 
ריהאנה (צילום אינסטגרם/ ריהאנה)
ריהאנה היא אחד השמות הגדולים בתעשיית המוזיקה בארה"ב ובעולם וזאת על אף שהופיעה בפעם האחרונה לפני חמש שנים והוציאה את האלבום האחרון לפני 7 שנים. לפני כחודשיים החל הקאמבק הרשמי של הזמרת לתעשייה עם הכרזה על כך שתוביל את מופע המחצית בסופר בול - ההופעה הגדולה והמבוקשת ביותר בקרב אומנים אמריקאים. 
ההכרזה הזו לוותה בהודעה הרשמית של דיסני על השתתפותה של ריהאנה בפסקול הרשמי לסרט "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח". כעת, הזמרת לוקחת צעד נוסף לקראת הפיכתה לזמרת הפופולרית ביותר בעולם עם חתימה על הסכם מול אפל טי וי על הפקת סדרה על חייה.
הסדרה המדוברת תעקוב אחר הזמרת בעודה מתכוננת להופעה בסופר בול, במקביל לניהול העקבי של עסק הביוטי וההלבשה התחתונה "פנטי" לצד כמובן התפקיד החדש שלה בתור אימא.
בפועל לא מדובר על קונספט חסר תקדים לאור העובדה שבשנה שעברה נטפליקס הפיקה סרט ברוח דומה עבור הזמרת והשחקנית ג'ניפר לופז שהופיע במופע האמצע עם שאקירה. עם זאת, הביקוש עבור 'כל דבר ריהאנה' רק הולך וגובר ועל כן הסדרה צפויה להיות הצלחה מסחררת, במיוחד עבור אפל שעד כה לא הפיקה תוכן מסוג זה.
בזמן זה לא ידוע בכמה פרקים מדובר בפועל ומתי הסדרה תעלה וזאת לצד החיסיון על ההיקף המדויק של ההסכם. לאחרונה הזמרת הדהימה את כולם עם תצלומים חדשים שחושפים את ישבנה, לקראת תצוגת האופנה השנתית של "פנטי". יתרה מכך מסתמן כי שחקן אהוב נוסף יעשה גם הוא קאמבק בתצוגה וזה לא אחר מג'וני דפ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה