טלוויזיה

כוכבת האח הגדול מחפשת אהבה: זו הדרך היצירתית שבחרה

גל גברעם, שהפרידה לפני כשמונה חודשים כוחות מהאקס תום חיימוב, החלה לחפש אהבה באפליקציית ההיכרויות החדשה "בלינקס", שם היא גם משמשת כפרזנטורית
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
גל גברעם, אושיית הרשת ומנחת הטלוויזיה, פרצה לחיינו אי שם ב-2015 כשהשתתפה בתכנית "הבנים והבנות" בערוץ הילדים, אך זכורה יותר מכל אחרי שהשתתפה ב"האח הגדול" שם הודחה תשיעית.
לפני כשמונה חודשים גברעם חזרה לשוק והפכה לרווקה אחרי שהיא ובן זוגה דאז, תום חיימוב, גם הוא יוצא האח הגדול, החליטו להפריד כוחות. כעת, גברעם מחפשת אהבה חדשה - ועושה את זה בדרך יצירתית במיוחד.
בימים אלו מושקת אפליקציית היכרויות חדשה בשם "בלינקס", כשמשתמשים חדי הבחנה יוכלו למצוא שם את גברעם בין כל המשתמשים מחפשת את האחד שלה. לא מדובר בפרופיל מזוייף של כוכבת הראליטי, אלא בגברעם עצמה שמקבל הצעות על ימין ועל שמאל, ולמרות זאת היא מצאה לנכון להצטרף לאפליקציית הכרויות.
האפליקציה החדשה מאשרת משתמשים רק לאחר בדיקה יסודית שכוללת צילום תעודת זהות. גברעם לא רק מחפשת שם אהבה, אלא גם נבחרה לשמש פרזנטורית של האפליקציה וכבר התייצבה על סט הצילומים כדי צלם את הקמפיין החדש של האפליקציה שמקווה לפרוץ לשוק אפליקציות ההיכרויות בישראל שהולכות ומתרחבות בשל הביקוש הגדול לאהבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה