טלוויזיה

טרנטינו בצעד מפתיע: יוותר על בימוי סרט אחרון בקריירה?

קוונטין טרנטינו מכריז על שינוי קטן בתוכניות שלו לסיום הקריירה כבמאי, ומודיע שכנראה יפיק ויביים סדרה בת 8 פרקים במקום הסרט העשירי והאחרון שתכנן, טרם ישתקע סופית בארץ עם משפחתו
מערכת ice | 
קוונטין טרנטינו (צילום shutterstock/ Andrea Raffin)
כפי שדווח לאחרונה, בימים אלו הבמאי קוונטין טרנטינו נמצא בסבב השקה קצר בארה"ב לכבוד הספר החדש שלו, העוסק בעולם הסרטים מבחינות רבות. במסגרת הסבב הוא מבצע 4 מפגשים אינטימיים עם בני המזל שהצליחו לרכוש כרטיסים ושלשום באחד מהמפגשים הללו הוא חשף פרט מפתיע שתפס את כולם בהפתעה.
לפני כשנתיים הבמאי האגדי הכריז שהוא מחפש לסיים את קריירת הבימוי שלו עם סרט עשירי ואחרון. מאז היו הרבה ספקולציות על אופי הסרט ורבים הניחו שייתכן ויהיה סרט שלישי ל'קיל ביל' או לחילופין סרט עם תסריט מקורי חדש. שלשום טרנטינו פיצץ את הספקולציות האלו ונוספות עם ההכרזה שייתכן והסרט בעצם יהפוך לסדרה מוגבלת של שמונה פרקים.
מדובר בצעד חסר תקדים עבור הבמאי, שבעבר ביים פרק יחיד בסדרה כזו או אחרת בתור במאי אורח. ממש כמו הסרט, גם במקרה זה הוא לא הבהיר מהו טיב העלילה אך ישנן שמועות שהסדרה תשוחרר כבר בתחילת 2023.
טרנטינו כן הוסיף שהוא מחפש להכות שורשים בתור אבא ובעל חדש ולכן לא רוצה להעביר את משפחתו ממדינה למדינה עבור צילומים. יתרה מכך, לאחר הסרט או הסדרה הוא רוצה להתמקד דווקא בכתיבת מחזה וספרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה