טלוויזיה

נעים להכיר: הדוגמנים הבאים של ישראל מגיעים ליס דוקו

בצל ההודאה של ברק שמיר על כך שהוטרד מינית בתור דוגמן, יס דוקו משיקה סדרה תיעודית חדשה שעוקבת אחר חמישה דוגמנים בעודם מתמודדים עם העולם הקשה של הדוגמנות וגם עם נושאים כמו הטרדה מינית
מערכת ice |  1
הדוגמנים הבאים (צילום אסף לב)
לפני שבוע הדוגמן הישראלי ברק שמיר נחשף וסיפר כי הוא עבר הטרדה מינית על סט צילומים ובעזרת הווידוי הוא תרם לעליית המודעות סביב תקיפות מיניות של גברים. אמש, yes דוקו השיקה סדרה תיעודית חדשה בשם "הדוגמנים" שמטרתה להאיר אף יותר על התחום הזה ובעיקר על החוויה הגברית של חמישה דוגמנים עולים במדינה.
הסדרה החדשה בוחנת כאמור את עולמם של חמישה דוגמנים, אריאל בן עטר, מתן חוואי, עמיר עמר, ג'וני נאפש ואוראל אלוש, בעודם עושים את דרכם בתוך המקצוע הזה ובתהליך זה ייבחנו נושאים מושתקים בגבריות הישראלית דוגמת הטרדות מיניות ופערים הפוכים בין גברים לנשים. 
את הסדרה ביים דוגמן העבר נועם סובוביץ' שגם הגיע לבכורה החגיגית. לצדו הגיע לתמוך גם חבר ילדותו עקיבא נוביק, כמו גם עומר ברנע ואחרים. 
כאמור, הסדרה מגיעה זמן קצר לאחר החשיפה של ברק שמיר באשר ליחס שקיבל מסוכן בצרפת. לצד זאת, דווקא דוגמנית אחרת עושה גם לא מעט כותרות בזמן האחרון, לאחר שהודתה כי אינה רוצה לעבוד כי היא יפה מדיי בשביל זה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתיבה מזעזעת, רמה של בית ספר יסודי (ל"ת)
    שוש 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור