טלוויזיה

כוכב "חברים" חושף: זה סכום העתק שבזבזתי בגלל הסמים

כוכב חברים חשף לאחרונה את ההתמכרות ההקשה שלו לסמים במסגרת ספרו החדש. בראיון ההשקה הוא התייחס גם לסכום שנאלץ לשלם - רק עבור הניסיונות לחדול מההתמכרות
מערכת ice |  2
מת'יו פרי (צילום https://www.flickr.com/photos/66261959@N08/11418697384)
מת'יו פרי, או צ'נדלר מ'חברים', חושף בראיון לניו יורק טיימס כי ההתמכרות שלו לסמים לא רק כמעט עלתה לו בחייו אלא גם עלתה לו, תרתי משמע, בהרבה מאוד כסף. "כנראה הוצאתי 9 מיליון דולר או משהו כזה בניסיון להתפכח", הודה כוכב 'חברים' בראיון על ספר הזיכרונות הקרוב שלו, המפרט את מאבקו הנורא במוות.
פרי כמעט מת בגיל 49 בלבד, אז גם הבין שהוא בילה יותר ממחצית חייו במרכזי טיפול וגמילה, לדבריו. חייו כ"נרקומן" - כפי שהוא מתעד בספר גם עלו לו בחלום על נישואים ומשפחה.
"אני חושב שאהיה אבא נהדר", אמר בהתלהבות ל"טיימס". "אני בודד," הוא הודה, והתבדח שהמראיין שלו צריך לשדך אותו לאישה צעירה שראה לובשת סווטשירט "חברים".
"אתה צריך להכיר אותי לבחורה הזו... רק תגיד, אני מכיר את הבחור הזה, הוא רווק", אמר פרי, כיום בן 53. עוד אמר שההתמכרות שלו למשקאות אלכוהליים החלה עם יין בירת באדווייזר ואנדרס בייבי דאק כשהיה בן 14, אך היא מעולם לא הובילה להרואין.
"הייתי מזייף פציעות גב. הייתי מזייף מגרנות. היו לי שמונה רופאים בו זמנית", הודה פרי לצד העובדה שקיבל משככי כאבים. "הייתי מתעורר והייתי צריך לקבל 55 ויקודין ביום, ולהבין איך לעשות את זה", אמר.
"זה מתיש אבל אתה חייב לעשות את זה או שאתה מאוד מאוד חולה. בוודאי לא הייתי הולך למסיבות; רק רציתי לשבת על הספה שלי, לקחת ויקודין ולראות סרט. זה היה גן עדן בשבילי. זה כבר לא", אמר.
פרי חשף ל"טיימס" שהוא פיכח כבר 18 חודשים, וכינה זאת כ"תהליך יומיומי של השתפרות. כל יום".
בנוסף העיד כי "היה קשה להתמודד עם כל הדברים האלה", אבל שווה את זה אם זה עוזר לאחרים שעדיין חיים באותו גהינום. "בכל פעם שנתקלתי במשהו שלא ממש רציתי לשתף, הייתי חושב על האנשים שאני אעזור להם, וזה עזר לי להמשיך", אמר לעיתון.
"עכשיו אני מרגיש יותר טוב כי זה בחוץ. זה יצא על פיסת נייר. ה'למה' אני עדיין חי הוא בהחלט בתחום של עזרה לאנשים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    marriage solution
    Naomi Samuel 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי, אני כאן כדי להפיץ את החדשות הטובות האלה לכל העולם על איך החזרתי את אהבת בעלי. הייתי מבולבל כשאהבתי עזבה אותי לילדה אחרת בחודש שעבר, אבל כשמצאתי חבר שהכיר לי את דוקטור APATA השליח הגדול, דיברתי איתו על הבעיה שלי, איך בעלי עזב אותי ואיך אני צריך לקבל עבודה בחברה גדולה מאוד. הוא פשוט אמר לי שהגעתי למקום הנכון שאקבל את משאלת הלב שלי בלי שום תופעות לוואי. הוא אמר לי מה אני צריך לעשות, אחרי שזה נעשה, ביומיים הבאים, האהבה שלי התקשרה אליי בטלפון ואמרה לי תירוצים לחיות לפני עכשיו ובשבוע הבא אחרי שאהבתי קראה לי להתפלל לסליחה, הייתי הוזמנתי לראיון בחברה המועדפת עלי נדרשתי לעבוד כמפקח. אני כל כך שמח והמום שאני חייב לומר לכל העולם איך ד"ר אפטה עוזר לי להביע רצון ללבי. ד"ר אפטה הוא מומחה בכל מיני לחשים וקסמים טובים. אם אתה צריך עזרה כלשהי, צור קשר עם ד"ר Apata בכתובת הדוא"ל הבאה: {drapata4@gmail.com} או שאתה יכול ליצור איתו קשר באמצעות WhatsApp ו-Viber עם המספר הזה +66 81 302 8552. אני מאחל לך כל טוב
    סגור
  • 1.
    אני רוצה את בעלי לשעבר בחזרה הביתה השנה
    David Ziv 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מצטער שהעליתי את זה לאינטרנט, אבל אין לי ברירה אלא לקיים את הבטחתי ל-Dr.WAVA, מטיל הכישוף העוצמתי שעזר לי להחזיר את בעלי לשעבר שכבר נעדר שבועיים מבלי להיפרד ממנו. לִי. חוויה כל כך כואבת עבורי כי הוא האהבה הראשונה שלי והחיים שלי סובבים סביבו, אבל כשהוא עזב אותי בשביל גברת אחרת, חלקתי דמעות וניסיתי הכל כדי לשכוח ממנו, אבל עמוק בלב שלי, אנחנו כל כך מוקירים למרות הכאב שגרם לי סבל. ערב נאמן אחד קראתי תגובה על Dr.WAVA, מטיל כישוף רב עוצמה שיכול לעזור להחזיר מאהב לשעבר או לאחד מחדש בית שבור ועוד, בהתחלה זה היה כמו בדיחה כי מעולם לא האמנתי בקסם. וד"ר WAVA מוכיחה את עצמה בפניי בכך שהביאה את בעלי הביתה לאחר שלושה ימים של כישוף האהבה שלו על בעלי. תודה לך ד"ר WAVA שהפכת אותי שוב לאישה שלמה והחזרת את המאהב האבוד שלי, אני אמשיך לחלוק את זה למי שזה עשוי להיות חשוב לתקן הכל בנישואים, במקום לחלוק דמעות או לעבור צרימה יצירת קשר עם ד"ר. WAVA בכתובת האימייל שלו ליצירת קשר מתחת drwava3@gmail.com אתה יכול גם וואטסאפ לו בטלפון +66992602953 בהצלחה לך שתיתן אי פעם ניסיון זה. https://www.drwavaofspirituallo
    סגור