טלוויזיה

כוכבי "חברים" מפרסמים תמונות חושפניות במקלחת

כוכבי הסדרה "חברים" תקשרו ביניהם באופן פומבי למדיי ביממה האחרונה באמצעות תמונות חושפניות, וגם משעשעות, היישר מהמקלחת
מערכת ice | 
חברים איחוד (צילום אינסטגרם)
למרות שהסדרה "חברים" ירדה מהמסך לפני קרוב ל-20 שנה, היא עדיין ממשיכה להיות בין הנצפות ביותר בעולם והכוכבים שלה הם עדיין בין האנשים המפורסמים ביותר בעולם. לכן, לא מפתיע כלל שתמונות חדשות, ששניים מהכוכבים העלו לעמודי האינסטגרם שלהם, הפכו לוויראליות במהרה.

ג'ניפר אניסטון, רייצ'ל בשבילכם, העלתה תמונה בה היא נראית במקלחת עם גבה למצלמה ועם הכיתוב "משהו בדרך". דיי במהרה הגיב לה בן זוגה הטלוויזיוני לשעבר דייוויד שווימר, רוס, עם תמונה מקבילה ומשעשעת הנושאת את הכיתוב: "אני מקווה שמגבת".  לכך אניסטון הגיבה לו: "אתה רוצה לגנוב לי את ההצגה?".

כמובן מדובר בתגובות ובתמונות משעשעות מטעם שני הצדדים, היות וכלל הקבוצה הם חברים טובים עוד מימי צילום הסדרה ואפילו נפגשים יחדיו להתעדכן, ממש כמו שהיו עושים בתכנית עצמה. 
כמו כן, לפני כשנה עלה פרק האיחוד של הסדרה בו אניסטון ושווימר הודו בכך שבעונה הראשונה והשנייה של הסדרה היו להם רגשות אחד כלפי השנייה, אבל הדבר מעולם לא התפתח מעבר לכך וזה מה שאפשר להם לגלם את הזוג האגדי (רוס ורייצ'ל) בצורה כל כך אמינה.
לאחרונה אניסטון השיקה סדרת מוצרי טיפוח תחת חברת הקוסמטיקה החדשה שלה ולכן סביר כי תמונתה המקורית מטרתה לרמז על מוצר רחצה חדש שיושק בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה