טלוויזיה

האקרים השתלטו על שידורי הטלוויזיה באיראן: כך זה נראה

מחאת החיג'אב נכנסת לשבוע הרביעי ונראה שהמתח בין המפגינים לשלטונות רק גובר. במהלך שידור בערוץ הממלכתי של איראן פרצו האקרים ושידרו מסר מאיים במיוחד נגד המנהיג העליון של הרפובליקה האיסלאמית
מערכת ice | 
מתקפת סייבר איראנית (צילום freepik ,shutterstock)
האקרים פרצו למערכת העריכה של תחנת החדשות הממלכתית של אירן ושיבשו את שידורי החדשות בשבת האחרונה. לאחר ההשתלטות על המסך שידרו ההאקרים מסר שתומך בהפגנות נגד המשטר במסגרת "מחאת החיג'אב". כל זאת התרחש כשההפגנות נכנסות לשבוע הרביעי שלהן.
 
תוכנית החדשות שידרה נאום של המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי, ואז עלתה בפתאומיות למסך עם תמונות של צעירות ונערות שנהרגו במהלך ההפגנות. בין התמונות הייתה תמונה של מהסה אמיני, בת 22, שמותה בחודש שעבר בזמן שהותה במעצר על ידי הידוע משמרות הצניעות של השלטון האיראני היה זה שהצית את ההתקוממות הזועמת נגד המשטר.
מעל תמונות ההרוגות התנוססה תמונתו של חמינאי כשעל מצחו כוונת ירי. על המסך היה גם טקסט בפרסית שקרא: "דם הצעירים שלנו על הידיים שלך", והודעה שקוראת לאיראנים להצטרף להפגנות.
קבוצת האקרים בשם Edalat-e Ali לקחה אחריות על שיבוש השידור. למעשה זו לא הייתה הפעם הראשונה שקבוצה זו פעלה כך. מוקדם יותר השנה הקבוצה פרצה לאתר האינטרנט של השידור הממלכתי האיראני ופרסמה הודעת אופוזיציה בעמוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה