טלוויזיה

בנט חושף: כמה שעות הוא ישן בלילה, מלבד השנ"צ?

רה"מ בנט חושף היום בראיון את שגרת חייו מאז התיישב כס ראש הממשלה: "זה התפקיד הכי בודד בעולם". וגם: כמה שעות בנט ישן בלילה?
מערכת ice |  4
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
בראיון טלוויזיוני שיתקיים היום בערב (שלישי), בתכנית "אינטימי" עם רפי רשף (קשת 12), ראש הממשלה נפתלי בנט אומר מספר בגילוי לב על השינוי המשמעותי בחייו ובחיי משפחתו מאז כניסתו לתפקיד.
"ביום אחד הכל השתנה. לא היה לי ולמשפחה זמן להתכונן – זה פשוט קרה", שיתף בנט על השינוי המשמעותי מאז שהתחיל את כהונתו כראש הממשלה, "הבית שלנו כבר לא שלנו. לילדים מאוד קשה עם זה. אני ישן מעט מאוד, אבל אני ישן טוב".
 
"מה זה אומר מעט?" שאל המראיין רשף, ובנט ענה: "חמש-שש שעות. אבל אין לי בעיה להירדם, מעולם לא הייתה לי בעיה". בנוסף, חשף בנט שאי-שם בתוך סדר היום העמוס שלו, הוא מוצא זמן לחטוף שנת צהריים: "אני מנסה באמצע היום לתפוס חצי שעה. בירושלים אין איפה, אבל בקרייה בתל אביב יש מיטה, ובאזור שתיים אחר הצהריים אני אומר למזכירה 'תני לי חצי שעה בלי הפרעות'. אני נח, קם והולך לחלק השני של היום".
  
כזכור, רה"מ נתון לביקורות בעקבות גל עליית המחירים שמכה בכיס של הצרכנים. הבוקר, כתבת חדשות 12 עמליה דואק תקפה: "הזעם בציבור אדיר. מה שמטריד זה שהרשתות לא ממש סופרות את זה. לממשלה אין באמת כדורים בתוך המחסנית - הכוח רק אצל הצרכנים. ראש הממשלה? הוא נעלם. מאמינה שהוא שוקל את צעדיו. הממשלה הזו פספסה שני דברים - את משבר הדיור ואת המשבר הזה. הקרדיט שהציבור נתן לממשלה הולך ונגמר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פאטת
    Ho 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקומדיבנט...ממש בדיחה.עשה מעצמו...ותפסיק להזריק...בוטוקס אתה נראה מפלצת....
    סגור
  • 1.
    ליצן חצר
    ארמנדו 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכל בוער והליצן בנט מרשה לעצמו לא לוותר על השנ"צ
    סגור
  • אתה יודע, שלא הכל בידיו
    גל 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא מחזיק הכל, עושה הכל, מחליט הכל. זה לא שלטון יחיד. זה לא ביבי שפועל מאחורי הגב של שר הביטחון והחוץ. יש עוד שרים שמנהלים את המשבר הזה, בשיתוף פעולה.
    סגור
  • התפקיד הכי בודד בעולם
    היגיון בריא 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי לא שמת לב למה שהוא אמר על כך שזה "התפקיד הכי בודד בעולם" - איפה את רואה את השרים האחרים בהכרזה הזאת? אם יש שרים אחרים ושותפות למה הוא מרגיש בודד? האם יכול להיות שככה זה מרגיש כשיש לך אפס תמיכה ציבורית?
    סגור