טלוויזיה

גל פיטורים בדיסני: עשרות עובדים הולכים הביתה

הקיצוצים בדיסני נמשכים: לאחר שנפרדה כבר ממאות עובדים, ענקית התקשורת האמריקאית ממשיכה לקצץ כשהפעם מי על הכוונת הם העובדים של חטיבת הטלוויזיה בחברה
מערכת ice |  1
דיסני (צילום pexels ,pixabay)
ענקית המדיה דיסני, הכריזה אתמול (רביעי), על גל פיטורים בחטיבת הטלוויזיה שלה במסגרתו, היא עומדת להיפרד מ-140 עובדים הביתה אשר מהווים 2% מכלל כוח האדם של החטיבה. 
המהלך, הוא מהאסטרטגיה עליה הכריז בתחילת השנה מנכ"ל החברה בוב איגר, שכחלק ממנה דיסני שואפת לצמצם את ההשקעה בתוכן טלוויזיוני בתשלום זאת לאחר שבזמן האחרון דיסני השקיע הרבה גם בתוכן לסטרימינג. 
זהו לא גל הפיטורים היחיד שפקד את דיסני בזמן האחרון. הערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, שנמצא בבעלותה נפרד גם הוא משישים עובדים אשר מהווים 13% מכלל הצוות שלו. גם חברת האנימציה פיקסאר שנמצאת גם היא בבעלות של דיסני, חוותה קיצוצים משמעותיים בכוח האדם שלה כאשר היא נפרדה מ-175 עובדים ששווים ל-14% מכוח האדם שלה.
הקיצוצים בשלל הזרועות של דיסני באים במטרה גם לאפשר לה לצמצם עלויות, לצמצם את היקף הסדרות שהיא מפיקה ולהגדיל את היקף הסרטים פרי יצירתה. רק בשנת 2023, דיסני נפרדה מ-3.6% מסך העובדים של שמונים כ-220,000 עובדים שפועלים בכמה נקודות לאורך הגלובוס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תכלס זה מובן הפליקציה גרועה
    אשר 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשיתי מנוי היה נחמד לשנה אבל כול עידכון מכשיר אחר הפסיק לעבוד יש סאונד אין תמונה היה 3 טאבלט ו2 סרטמרים וטלבזיה שעובדים ליפני 4 חודש היה עידכון ורק הטלבזיה בסלון עובדת שם ניפרדנו חבל חזרנו לנפליקס שם הכול עובד
    סגור