תקשורת ומדיה

סופו של עידן: נשיונל ג'יאוגרפיק פיטרה את כל כותבי המגזין

המהלך מגיע כשחברת האם דיסני צמצמה השנה אלפי עובדים ברחבי החטיבות שלה; דובר החברה הדגיש כי הם ימשיכו להדפיס את המגזין
מערכת ice | 
מגזין נשיונל גיאוגרפיק (צילום ויקיפדיה)
אחרי יותר מ-100 שנה נשיונל ג'יאוגרפיק פיטרה את הכותבים האחרונים שנותרו במגזין הצהוב האייקוני, כך דווח ב-CNN. לא היה ברור כמה פוטרו במהלך סבב הפיטורים האחרון במגזין, אבל המהלך מגיע כשחברת האם דיסני צמצמה השנה אלפי עובדים ברחבי החטיבות שלה.
מגזין נשיונל ג'יאוגרפיק, שלו היו יותר מ-1.7 מיליון מנויים בסוף 2022, תמשיך לפרסם גיליונות חודשיים, אמר דובר מגזין ל-CNN בהצהרה ביום רביעי. "שינויי כוח האדם לא ישנו את היכולת שלנו לעשות את העבודה הזו, אלא יתנו לנו יותר גמישות לספר סיפורים שונים ולפגוש את הקהלים שלנו היכן שהם נמצאים על פני הפלטפורמות הרבות שלנו", אמר הדובר. "כל רמז שהשינויים האחרונים ישפיעו לרעה על המגזין, או על איכות הסיפור שלנו, פשוט שגוי".

חדשות על הפיטורים דווחו בטוויטר ביום שלישי כאשר כותבי צוות המגזין העוזבים החלו להפיץ את החדשות. "היום הוא היום האחרון שלי בנשיונל ג'יאוגרפיק", צייץ מייקל גרשקו, סופר מדעי לשעבר במגזין. "המגזין נפרד מכל כותבי הצוות שלו, כולל אותי".
"הנשיונל ג'יאוגרפיק החדש שלי הגיע זה עתה, שכולל את הפיצ'ר האחרון שלי - ה-16 שלי, והאחרון שלי ככותב בכיר", צייץ קרייג וולץ'. "NatGeo מפטרת את כל כותבי הצוות שלה."
"זו הייתה תקופה אפית, @NatGeo", צייצה הכותבת לשעבר נינה סטרוכליץ'. "עמיתיי ואני היינו ברי מזל שלא ייאמן להיות המחזור האחרון אי פעם של כותבי צוות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה