תיירות

ניקול ראידמן ברגע אימה בנתב"ג: "סורי למי שהתכונן ללוויה שלי"

ראידמן כנראה לא נבהלה כמו שאר הנוסעים שהחלו לקרוא תהילים להצלחת הנחיתה והיא עדכנה את העוקבים שלה, אחרי שהתחברה ל-WIFI במחלקת העסקים במטוס, שהיא לא ממש חוששת לקראת הנחיתה: "אין מה להיות בפאניקה, סומכת על הטייסים שלנו. גם במצבי לחץ צריך להיות אופטימיים"
מערכת ice |  2
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
אשת העסקים וכוכבת 'מעושרות' המיתולוגית ניקול ראידמן הייתה אמורה לחזור ארצה בטיסה שגרתית מפריז, אלא שדברים ממש לא הלכו כמתוכנן. לא רחוק ממועד הנחיתה, הקברניט של אל על הודיע ממש לפני הכניסה לישראל לכלל הנוסעים שבשל תקלה בבלם, יהיה צורך בביצוע של נחיתת חירום.
ראידמן כנראה לא נבהלה כמו שאר הנוסעים שהחלו לקרוא תהילים להצלחת הנחיתה והיא עדכנה את העוקבים שלה, אחרי שהתחברה ל-WIFI במחלקת העסקים במטוס, שהיא לא ממש חוששת לקראת הנחיתה: "אין מה להיות בפאניקה, סומכת על הטייסים שלנו. גם במצבי לחץ צריך להיות אופטימיים".

לצד זאת, הצוות בנמל התעופה בן גוריון כבר נערך מבעוד מועד לקראת נחיתת החירום עם כוחות כיבוי הצלה על המסלול. אבל למרות החששות, בסופו של דבר הנחיתה עברה בשלום וראידמן נחתה בשלום.
ראידמן בישרה את "הבשורות המרות", לכל מי שהיא מכנה היריבים שלה ואמרה: "חמודות, מתוקות מי שחשבה כבר להתכונן ללוויה שלי, לא הפעם סורי שאכזבתי, ברכות ואיחולים וזרים עגולים נדחה לפעם הבאה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עירום
    נירה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניקול !למה כמעט בכל התמונות שלך את כמעט עירומה? לפי מה שראיתי בעבר יש לך המון בגדים אפילו יפים.עוד מעט חורף ומזג האוויר מתקרר כדאי לך לשחם. על עצמך משהוא שלא.תחלי חלילה.
    סגור
  • 1.
    אל אל
    מאיר 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן האחרון יותר מדי תקלות באל על מה הייה אתכם תפסיקו לשחק עם החיים שלנו
    סגור