תיירות

חברת התעופה מבטלת אלפי טיסות והמנכ"ל טס במטוס פרטי

מנכ"ל יונייטד איירליינס, סקוט קירבי, התנצל ביום שישי על כך שקפץ על מטוס פרטי כדי לצאת מאזור ניו יורק מוקדם יותר השבוע בזמן נוסעים נשארו תקועים בשדות התעופה אחרי שהחברה ביטלה אלפי טיסות
מערכת ice | 
מטוס Jet2 (צילום מתוך טוויטר @jet2tweets)
מנכ"ל יונייטד איירליינס, סקוט קירבי, התנצל ביום שישי על כך שקפץ על מטוס פרטי כדי לצאת מאזור ניו יורק מוקדם יותר השבוע בזמן שאלפי נוסעים נשארו תקועים בשדות התעופה אחרי שהחברה ביטלה אלפי טיסות
"לקחת מטוס פרטי הייתה החלטה שגויה כי היא הייתה חסרת רגישות ללקוחות שלנו שחיכו להגיע הביתה", אמר קירבי בהצהרה שפרסמה חברת התעופה. "אני מתנצל בכנות בפני הלקוחות שלנו וחברי הצוות שלנו שעבדו מסביב לשעון כבר כמה ימים כדי לטפל בלקוחות שלנו." קירבי סיכם בהבטחה "להפגין טוב יותר את הכבוד שלי למסירותם של חברי הצוות שלנו ולנאמנות הלקוחות שלנו".

קירבי תפס את הטיסה הפרטית מטטרבורו, ניו ג'רזי, לדנבר ביום רביעי, כאשר יונייטד ביטלה 750 טיסות - רבע מלוח הזמנים שלה לאותו יום. נתון זה אינו כולל טיסות ביונייטד אקספרס. יונייטד ביטלה כמעט 3,000 טיסות השבוע, כאשר המספר הגדול ביותר נמצא במרכז נמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי בניו ג'רזי, שספג סופות רעמים במשך רוב השבוע.
קירבי האשים את השיבושים בניוארק בסוף השבוע האחרון במחסור בבקרי תעבורה אוויריים של מינהל התעופה הפדרלי (FAA). הוא אמר בהערה לעובדים "שה-FAA הכשיל אותנו" על ידי הפחתת הקצב שבו מטוסים יכולים להגיע ולצאת משדה התעופה, שבו יונייטד היא הספק הדומיננטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה