תיירות

ינחתו בזמן? ביונייטד אייריילנס מודיעים על עיכובים

חברת התעופה יונייטד איירליינס הודיעו ברוב הוד והדר על שיפוץ תאים במטוסים הישנים של החברה, אך עיכובים לא צפויים יגרמו לכך שרק 60% מהמטוסים יהיו מוכנים עד סוף השנה. זו הסיבה לעיכוב
מערכת ice | 
נחיתה (צילום shutterstock)
התוכנית לשיפוץ התאים במטוסים הישנים בחברת התעופה יונייטד איירליינס מתעכבים הרבה מעבר ללוחות הזמנים וזאת בעקבות בעיות בשרשרת האספקה, כך מדובר ב-CNBC. השדרוגים הצפויים כוללים תאי פרימיום גדולים יותר, מסכי בידור בגב המושב בכל המטוסים, בלוטות' ומתקנים אחרים.
חברת התעופה שבסיסה בשיקגו ציפתה בעבר שמאה מהמטוסים המשופצים, יסיימו עם כל ההתאמות עד סוף השנה, אך כעת הצפי הוא ל-60 בלבד, כך מסרה דוברת החברה.
"המציאות היא אתגרי האספקה לכל הדרך, בין אם זה במערכות (בידור בטיסה), שבבים, מושבים ודברים אחרים הם פשוט מאתגרים יותר ממה שהיו אי פעם בעסק שלנו", אמר סמנכ"ל המסחר של יונייטד איירליינס, אנדרו נוצ'לה.

יונייטד חשפה את התאים המשופצים ביוני 2021 בעקבות הזמנה ל-270 מטוסי בואינג חדשים ומטוסי איירבוס צרים, במאמץ לרענן את המותג שלה מול חברות התעופה המתחרות. בנוסף, החברה חשפה שיהיו יותר מושבי פרימיום למכירה מכל חברת תעופה אחרת בצפון אמריקה עד 2026.
"זה רק ייקח קצת יותר זמן ממה שהתכוונו במקור", מסר נוצ'לה. מטוס יונייטד איירבוס A319 שונה לאחרונה ואמור לטוס בקרוב, הוא הוסיף.
כמו כן, יונייטד אמרה כי כל המטוסים הרחבים שלה יהיו מצוידים במושבי אקונומי פרימיום ומושבי פולריס, המחלקה המובילה של החברה בטיסות בינלאומיות ואחרות, עד אוגוסט.
חברות תעופה אחרות כמו JetBlue ודלתא איירליינס הוסיפו גם שירותים במטוסים שלהם בשנים האחרונות, שדרגו את המעמדות המובילים שלהם, התקינו מושבים חדשים והוסיפו כמה שירותים, כולל אינטרנט אלחוטי חינם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה