תיירות

בשורה למשפחות ירושלמיות: האטרקציה החדשה לילדים נפתחה

עיר הילדים, די ג'אמפ היא מתחם עצום בגודלו, עם למעלה מ-3000 מטרים של פארק משחקים מקורה ובו מתקנים שונים
מערכת ice |  3
די גאמפ (צילום די סיטי)
בהשקעה של 8 מליון ש"ח - עיר הילדים של ישראל, די-ג'אמפ, נפתחה ב-DCITY. עיר הילדים של ישראל היא בשורה משמחת לה חיכו אלפי משפחות באזור ירושלים. פארק אתגרי המשלב ג'ימבורי במתחם המשחקים הגדול ביותר באזור.
עיר הילדים, די ג'אמפ היא מתחם עצום בגודלו, עם למעלה מ-3000 מטרים של פארק משחקים מקורה ובו מתקנים שונים, טרמפולינות קפיצה ענקיות, קירות טיפוס, משחקי אתגרים וירטואליים, מתחם דרדסים, בריכות כדורים, ג'ימבורי לקטנטנים ועוד, יחד עם איזורים נוחים ונגישים למבוגרים.

פתיחתו של די ג'אמפ מצטרפת למעצמה של עיר העיצוב והפנאי של ישראל, בה נבנים בזה אחר זה פרויקטים גדולים ומובילים שכל מטרתם היא הקלה על חיי התושבים ומהפכות בתחומי עיצוב הבית ובתחומי הפנאי, שיהיו נגישים יותר, מהנים יותר וזולים יותר.
רק לאחרונה הראתה DCITY שינוי אסטרטגיה שמהותו להנגיש את המתחם לקהילה ולפתוח חנויות דיסקאונט כגון שוק רמלה לוד ומקס סטוק. גם הדי ג'אמפ, שנפתח לפני מספר ימים בלבד, יציע חוויה מונגשת לכל המשפחה.  לרגל השקת הענק, ייהנו המנויים למשך שנתיים ממחיר חסר תקדים שטרם נראה בישראל.
מחיר מנוי שנתי לילד יעמוד על 49 ש"ח למשך 12 חודשים, סה"כ 588 ש"ח לשנה. מחיר חסר תקדים בו יכול המנוי ליהנות מכל מה שמציע הפארק. בשל התנאים חסרי התקדים, השקת המנויים תתאפשר "עד גמר המלאי" בלבד, בהתאם לתפוסה המקסימלית בפארק.
הפארק החדש יהיה פתוח בכל ימות השבוע משעות הצהריים עד הערב כאשר בשעות הבוקר, המקום ישמש לקבוצות, גני ילדים, קייטנות ובתי ספר בהזמנה מראש.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גיגי
    במ 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהנו מזה בינתיים עד החרדים יהרסו לכם כמו כל חלקת אלוהים טובה שהם הורסים
    סגור
  • 2.
    לא מצליח להבדיל בין תושבי מעלה אדומים
    הפועל י-ם 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לבין תושבי הכפרים מסביב ...
    סגור
  • 1.
    מצטער אבל המקום נידח
    אריאל 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולא שווה את הדלק מירושלים.
    סגור