תיירות

ישרוטל חוסכת לכם אלפי שקלים: זו ההטבה שתקבלו בהזמנת חופשה

מחפשים חופשה לקיץ? מבצעים ברשת מלונות ישרוטל לקראת העונה החכמה: עד 25% הנחה למקדימים להזמין חופשה לחודש יולי
מערכת ice | 
ליאור רביב (צילום Getty images Israel, פייסבוק/ התאחדות המלונות בישראל)
רוצים לחסוך אלפי שקלים על חופשה באילת? רשת מלונות ישרוטל מציעה הטבות אטרקטיביות לקראת חופשות הקיץ, ומכריזה על הנחות של 15%-25% למקדימים להזמין חופשה ליולי. המבצע תקף עד סוף מאי או עד גמר המלאי.
הרשת מעניקה עד 15% הנחה למזמינים חופשה ליולי במלונות היוקרה: בראשית, כרמים, אחוזת יערות הכרמל, מצפה הימים, רויאל ביץ' תל־אביב, רויאל ביץ' אילת ואוריינט בירושלים. המבצע תקף להזמנה של מינימום שני לילות.
כמו כן, מעניקה הרשת הנחה של עד 25% הנחה בחודש יולי, למזמינים בכרטיס אשראי ישראכרט בלבד - במלונות ישרוטל קולקשיין וישרוטל דיזיין ובהם: מלון המלך שלמה, רויאל גארדן, ים סוף, אגמים, ספורט קלאב, ריביירה ולגונה באילת, מלונות נבו ונגה בים המלח, מלון קדמא בשדה בוקר, מלונות אלברטו ופורט טאואר בתל־אביב, ומלון גומא על שפת הכנרת.
כזכור, ישרוטל, העוסקת בייזום, רכישה, הקמה, ניהול והפעלה של רשת בתי מלון בישראל ובחו"ל, פרסמה לאחרונה את דוחותיה הכספיים לרבעון הרביעי של 2022 ולשנה כולה, מהם עולה כי ההכנסות ב-2022 הסתכמו ב-1.87 מיליארד שקלים, עלייה של כ-16.4% לעומת הכנסות של 1.61 מיליארד שקלים שנרשמו ב-2021. 
השיפור בהכנסות ישרוטל מקורו, בין היתר, בפתיחת המלונות: גומא, לשפת הכנרת, פורט טאואר, בנמל ת"א ואלברטו, בנחלת בנימין בת"א, כמו גם, מגידול בהכנסה ממלונות עירוניים שנפגעה אשתקד, על רקע הירידה בתיירות הנכנסת כפועל יוצא מההגבלות שהוטלו בתקופת מגפת הקורונה.
כ-68% מההכנסות, שהם 1.27 מיליארד שקלים, הגיעו מלינות (חדרי אירוח) במלונות, כ-24% מההכנסות שהם 449 מיליון שקלים הגיעו ממכר מזון ומשקאות. יתר ההכנסות הגיעו משירותים אחרים.
הרווח הגולמי השנתי הסתכם ב-581 מיליון שקלים, עלייה של 5% לעומת 553 מיליון שקלים אשתקד. הרווח התפעולי שמר על יציבות ועמד על 356 מיליון שקלים והרווח הנקי התחזק במעט והסתכם ב-255 מיליון שקלים, לעומת רווח נקי של 252 מיליון שקלים ב-2021.
נכון להיום ישרוטל מעסיקה כ-6,000 עובדים ומנהלת ומפעילה עשרים ושלושה (23) בתי מלון, שמונה מהם באילת (רויאל ביץ', המלך שלמה, רויאל גארדן, אגמים, ספורט קלאב, לגונה, ים סוף וריביירה). יתר בתי המלון פרוסים ברחבי ישראל: במצפה רמון (בראשית ופונדק רמון), בשדה בוקר (קדמא), בים המלח (נבו ונגה), באזור ירושלים (כרמים ואוריינט), בתל־אביב (רויאל ביץ', סי טאואר, פורט טאואר ואלברטו), בהרצליה (פאבליקה), ביערות הכרמל (אחוזת בריאות וספא יערות הכרמל), בצפת (מצפה הימים) ובכנרת  (גומא). 
בסך הכול במלונות ישרוטל מוצעים 4,858 חדרים - הרשת מקציבה מדי שנה כ-3%-2% ממחזור ההכנסות להשקעות שוטפות בבתי המלון במטרה לשפר ולשדרג את מלונותיה, כך שיישמרו על חזות חדשה ועדכנית בכל עת, הכול במטרה מובהקת להציע לאורחיה את חוויית השהות והשירות המתקדמת והאיכותית ביותר בישראל.
במהלך שנת 2022 ביצעה החברה עבודות שיפוצים נרחבות במלונות רויאל ביץ' אילת, ספורט קלאב, רויאל גארדן, לגונה, נבו, נגה (לשעבר גנים) וסי טאואר. ההשקעות בשיפוץ המלונות הסתכמו בכ-154 מיליוני שקלים. כמו כן, בשנה החולפת השקיעה החברה סכום של כ-75 מיליון שקלים ברכישת ציוד קבוע למלונותיה.
ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל ציין עם פרסום הדוחות הכספיים כי "אנו שמחים להציג את הדוחות השנתיים החזקים של ישרוטל, שמלונותיה פרוסים מצפת ועד אילת וכעת מתחילה בצעדים לרכישת והפעלת מלונות בחו"ל, תחילה ברומא ובעתיד הקרוב גם בערים מרכזיות באירופה. בשנה החולפת השוק הישראלי שמר על יציבות והתיירות הנכנסת התחזקה לאחר משבר הקורונה וסגירת השמים. חלק משמעותי בהצלחה שלנו נעוץ בהון האנושי אשר מקצועיותו ומסירותו הינם בסטנדרט הגבוה ביותר, רשת ישרוטל תמשיך להעניק לאורחיה חוויה איכותית וייחודית ותגביר את תנופת הפיתוח בארץ ובחו"ל ותוסיף לשגשג ולצמוח גם בשנים הבאות".
חלוקת דיבידנד: במהלך 2022 ישרוטל ייצרה תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת של כ-557 מיליוני שקלים, וכ-75 מילוני שקלים בעקבות הקצאת מניות לציבור יתרות המזומנים עלו בשנה החולפת בכ-35 מיליוני שקלים, וכעת קופת המזומנים של ישרוטל גדלה בכ-9% והסתכמה ב-413 מיליון שקלים, לאחר שבאוגוסט 2022 החליט דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד של 50 מיליון שקלים (כ- 84 אגורות למניה). 
Q4 2022: ברבעון הרביעי של 2022 רשמה ישרוטל הכנסות של 461 מיליון שקלים, עלייה של כ-7% לעומת הכנסות של 432 מיליון שקלים ברבעון הרביעי של 2021. הרווח הגולמי ברבעון האחרון של 2022 עמד על 124 מיליון שקלים לעומת רווח גולמי של 137 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ברבעון האחרון של השנה החולפת ב-52.5 מיליון שקלים לעומת רווח נקי של 68 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
מנתוני התאחדות המלונות בישראל עולה כי מספר לינות תיירים בישראל בשנת 2022 הסתכם לכ-7.1 מיליון. במספר לינות ישראלים חל גידול של כ-9% והסתכם לכ-15.9 מיליון. ברשת ישרוטל לא חל שינוי מהותי במספר לינות ישראלים, ומספר לינות תיירים עלה באופן יחסי משנת 2021 (שנה אשר הושפעה ממגפת הקורונה). שיעור תיירות הפנים השנה היה כ-88% מסך כל האורחים המתארחים במלונות הרשת. שיעור האורחים שביצעו את ההזמנות באמצעות מרכז ההזמנות הרשתי ואתר האינטרנט של החברה היה כ-57%. 
מנוע צמיחה נוסף – התרחבות לחו"ל: בישרוטל שוקדים על פיתוח מתמיד הבא לידי ביטוי מובהק בהוספת מלונות חדשים, בכוונה ליצור תמהיל עסקי מאוזן יותר באמצעות פריסת מלונות החברה ברחבי ישראל. כמו כן, ישרוטל פועלת להתרחבות מעבר לגבולות ישראל, בתוך שימת דגש על מלונות בערים מרכזיות באירופה (בפרט באיטליה ויוון, בשלב ראשון).
באוקטובר 2022 חברה בת של ישרוטל רכשה את מרבית זכויות הבעלות על מלון ברומא, איטליה, המלון מציע 122 חדרים, שטחי הסעדה ומסחר, ממוקם בלב האזור התיירותי של רומא ומופעל כיום תחת השם Hotel Savoy Rome. המלון צפוי לעבור הליך שדרוג מאסיבי שמוערך בכ-15 מיליון אירו. מנוע צמיחה נוסף הוא מועדון 'חוג השמש' – מועדון חברים של ישרוטל (הכולל מעל 160 אלף חברים) במסגרתו יכולים חברי המועדון לצבור נקודות וליהנות מהטבות בלעדיות.
ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל, מסר: "אנו שמחים להציג את הדוחות השנתיים החזקים של ישרוטל, שמלונותיה פרוסים מצפת ועד אילת וכעת מתחילה בצעדיה הראשונים לרכישת והפעלת מלונות בחו"ל. רשת ישרוטל תמשיך להעניק לאורחיה חוויה איכותית וייחודית ותגביר את תנופת הפיתוח גם בשנים הבאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה